Love88 Skrevet 25. november 2011 #1 Skrevet 25. november 2011 De siste nettene har jeg bekymret meg for det meste... vet at temperaturen på soverommet skal være 18-20 grader, og da har de vel på seg pysj og dyne... Men hva med temperaturen i stuen? Jeg regner med at vi skal ha en vugge i stua, slik at hun kommer til å sove en del her på dagtid....Hvor mye klær bør hun ha på seg da?
Mamma til 3 <3 Skrevet 25. november 2011 #2 Skrevet 25. november 2011 Kommer ann på hvor varmt/ kaldt det er i stuen:) Vi fyrer en del så er god og varmt inne,så tenker at body og strømpebukse holder. Eventuelt ett pledd over seg.
Underveis --> Skrevet 25. november 2011 #3 Skrevet 25. november 2011 Ha på det samme som du har på deg, er min faste regel, nå og da ;-) Eneste unntaket er når babyen ligger på gulvet. Da kan det jo være litt kjøligere, så da kan det være kjekt med et godt ullpledd eller en skinnfell å ligge på. Da Junior ble født i mars så lå han nær vinduet på lammeskinn, tynn ullpysj, noen ganger en tynn lue og votter (de har jo alltid hendene utenfor dyna!), og dyne. Nå får vi i februar, så da blir det vel omtrent det samme. Du merker det om de blir klamme i nakken, eller kalde på henda. Da er det bare å justere. Noen babyer er også veldig varme, mens andre fryser veldig lett. Slapp av, det er ikke så vanskelig :-)
Love88 Skrevet 25. november 2011 Forfatter #5 Skrevet 25. november 2011 Takk for svar:) jeg tenkte bare siden temperaturen på soverommet skal være så lav, så hva er forskjellen på da den sover på dagtid eller på natten?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå