Gå til innhold

noen som har operert livmortappen pga celleforandringer??

Anbefalte innlegg

Skrevet

fikk beskjed i går at jeg muligens må fjerne litt av livmor tappen pga at celleforandringene ikke stopper etter 1,5 år med kontroller......det er typisk at dette skjer når vi endelig etter 4 år skal prøve på nr 2.....

Spurte gynekologen min om cellevorandringen ville øke om jeg skulle bli gravid før operasjonen og da sa han mei, han sa ikke noe om at vi måtte vente med å prøve heller.

har noen vært med på det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har tatt det samme ingrepet for ca en mnd siden. Fant ut at jeg hadde celleforandringer d jeg var på 6ukers kontroll etter fødselen. Da var det ca 2 år siden jeg hadde tatt celleprøve sist, og da var den helt fin. Grudde meg veldig til inngrepet, men det var irkelig ikke noe å grue seg til! Fikk bedøvelse så jeg kjennte ingenting, og det var gjort på ca 15 min. Litt ømt et par dager etterpå, litt som svake mens smerter. Vet ikke om det var svar på det du lurte på altså ;-) lkke til ivertfall!

Skrevet

var hvertfall litt befriende å høre at det ikke er noe å grue seg til:)

Litt leit at dette kommer når når jeg sluttet på pillen for 3mnd siden for vi prøver på nr 2,så nå må alt settes på vent pga dette:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...