Gå til innhold

Hvor mye gikk du opp i vekt fra uke 20?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gikk opp ca 35 kg totalt forrige svangerskap. Denne ganger har jeg vært mye flinkere å spise sunt og trene så har foreløpig gått opp 4 kg (uke 21). Er fortsatt redd for at det skal ta av framover. Synes å huske at det var slutten av 2. trimester jeg la på meg mest sist. Er det noen som har prestert å legge på seg 20-25 kg i siste halvdel av svangerskapet eller kan jeg senke skuldrene litt nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gikk ikke opp noe før uke 20, men litt senere i svangerskapet gikk jeg opp 17 kg.

Skrevet

Jeg gikk også opp 35 kg forrige sv skap.. Og i uke 30 hadde jeg "kun" gått opp 15 av de... Så 20 kg på 10 uker her.......... Men hadde da sv skaps forgiftning, og usannsynlige mengder vann i kroppen...

Skrevet

Jeg gikk opp 1 kg HVER uke i hele svangerskapet puhhh. Fødte i uke 36 og hadde gått opp 16 kg fra uke 20..

Skrevet

Æsj, hadde håpet noen kunne si at jeg kunne slenge føttene på bordet og begynne å stappe i meg sjokolade (som jeg gjorde sist), hehe.. Neida, får vel bare stå på fortsatt. Akter å ikke ende opp som sist!

HI

Skrevet

Jeg gikk opp mellom 35-40 kg sist svangerskap jeg også. Jeg er livredd det skal skje igjen. Nå slipper jeg heldigvis peset med å slutte å røyke og før første svangerskap kunne jeg spise alt jeg ville uten å legge på meg et gram, men etterpå har jeg slitt for å gå ned. Jeg trener ikke, men jeg ¨spiser ikke mye godis ol. Jeg hadde gått op 2.5 kg til uke 12 så det kan virke som det går samme vei desverre..

Skrevet

11.39:

Jeg sluttet også å røyke sist + at jeg var veldig tynn fra før. Jm mente dette var grunnene til at jeg fikk en enorm matlyst. Er ikke sånn nå, men merker at kiloene kommer fort om jeg ikke tenker på hva jeg spiser. Litt uvant siden jeg alltid har kunne spise hva jeg vill uten å legge på meg :( Nå er ikke de 4 kg jeg har lagt på meg så langt så mye, men syns uansett det er mer enn jeg ville forventet med det kostholdet og mengden trening jeg har nå...

HI

Skrevet

Har til nå gått opp 10 kg, er 32 fullgåtte uker idag.

La på meg totalt 15 sist...

Er ganske overvektig fra før, så glad det ikke er blitt enda mer enn dette.

Skrevet

Jeg hadde gått opp 2 kg i uke 20/21 begge ganger og la på med 10 og 14 kg etter det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...