Anonym bruker Skrevet 25. november 2011 #1 Skrevet 25. november 2011 Jeg har kun gått på p-piller. men med 2 unger i hus, er jeg redd jeg glemmer dei helt. Jeg lure på om jeg skal prøve meg på p-sprøyte, noen som har erfaring med den? den mister jeg mensen av står det på nette, og det er jo ett stort pluss!
Anonym bruker Skrevet 25. november 2011 #2 Skrevet 25. november 2011 Jeg har hatt kopperspiral og den fungerte veldig bra. Fikk større blødninger når jeg hadde mensen og det gjorde så inn i helvetes vondt å sette den i, men da hadde jeg ingen bekymringer helt til jeg tok den ut igjen. Min mor og søster har tatt p-sprøyter og begge hadde konstant blødninger i flere mnd. Siden det har skjedd med dem, kommer jeg aldri til å ta p-sprøyte siden det sikkert kommer til å skje meg også.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2011 #3 Skrevet 25. november 2011 IKKE ta p-sprøyte!!!!! Denne blir bare flere og flere advarsler mot. Den ødela hele mitt fruktbarhetssystem, og har fått en alvorlig ubalanse i mitt hormonnivå som dessverre kommer til å vare livet ut. Det er ikke verdt det! Alle leger jeg har snakket med, synes det er galskap at den fortsatt er i bruk.. Ta spiral! Jeg er kjempefornøyd med den! Ingenting å huske på, og du kan ha den i årevis uten å tenke på det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå