Anonym bruker Skrevet 25. november 2011 #1 Skrevet 25. november 2011 Våknet med enorme smerter i underlivet? Smertene sitter rett under keisersnittsåret. Minner meg litt om eggløsningsmerter, men bare 10 ganger værre. Jeg måtte gå som en gammel kone inn på kjøkkenet å ordne meg med smertestillende. Klarer ikke gå opp reist, det gjør så innmari vondt. Nå sitter jeg i sofaen og krøker meg og har vondt. Merker smertene stråler litt til rygg og mot hofter. Hva i alle dager kan dette være? Har aldri opplevd å få slike smerter på den måten og så akutte. Er 4 mnd siden fødsel, har hatt en menstruasjon allerede (heldige meg), tok keisersnitt, dette er mitt tredje barn og andre snitt.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2011 #2 Skrevet 25. november 2011 Hei. Jeg hadde sånne smerter da jeg var gravid utenfor livmoren... Ikke sikkert det er det med deg altså.. jeg begynte etterhvert å blø litt.. det var værre en rier! Det skjedde når jeg brukte mini piller, så skjønte ikke hva som foregikk heller. Det kan jo være UVI, men ville ringt lege hvis jeg var deg. God bedring:)
Anonym bruker Skrevet 25. november 2011 #3 Skrevet 25. november 2011 Jeg fikk sterke eggløsningssmerter etter fødsel. Kan være det? Kjente det liksom i hele livmora.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2011 #4 Skrevet 25. november 2011 Tusen takk for svar dere to. Jeg måtte gå å legge meg i sengen igjen da jeg begynte å fryse sånn og ble rett og slett uvel i hele kroppen, paraceten begynte å fungere å jeg sovnet heldigvis. Men nå våknet jeg nettopp igjen med moderate smerter i samme område. Fikk litt panikk og har tatt to paracet. Har tenkt å ringe legen for å høre om de har en time til meg i dag. Jeg trodde faktisk jeg begynte å blø i natt da jeg kjente det kom noe ut, men det var vist bare masse utflod. Og det kommer fortsatt litt utflod. HI
Anonym bruker Skrevet 25. november 2011 #5 Skrevet 25. november 2011 Jeg begynte å kaldsvette og ble ør når dette skjedde.. kan jo faktisk være el da, men sjekk det ut for sikkerhetskyld! En EXU er farlig, og absolutt bedre å få utelukket enn å overse. Smertestillende funket forresten dårlig på meg når det skjedde.. Lykke til! Håper det er noe uskyldig:)
Anonym bruker Skrevet 25. november 2011 #6 Skrevet 25. november 2011 Høres ut som meg når jeg hadde eggløsning etter keisersnitt....Var så ille at jeg havnet på legevakten kl 2 på natta. De konstanterte med at alt var bra "oppi der", men at de hadde opplevd mange som kom inn med eggløsningsmerter og trodde det var UVI. Men hadde jeg vært deg, hadde jeg hørt om legen kunne sjekket en urinprøve (tror ikke du trenger time hos legen da, men at du kan ringe kontordamene og høre) bare for å utelukke UVI/nyrebekkenbetennelse....Best det Lykke til hos legen!
Anonym bruker Skrevet 25. november 2011 #7 Skrevet 25. november 2011 Hva med en cyste (vanncyste) som har sprukket?? Vet ikke om det kommer blod/utflod da, men vet det kan være vondt..
Anonym bruker Skrevet 25. november 2011 #8 Skrevet 25. november 2011 Tusen takk for svar Er så godt å ha et slikt sted man kan spørre om det meste. Jeg var innom legekontoret i dag å leverte urinprøve, var ikke UVI. De mente også det kunne være min første eggløsning etter fødselen. Så jeg fikk beskjed om å se det an i løpet av dagen og ringe etter akutt time hvis det ikke ga seg. Fikk sove masse i dag da mannen hadde fri fra jobb, så det var flaks i uflaks Men alt det vi hadde planlagt for dagen ble ikke noe av da jeg hadde så vondt Men i løpet av dagen har smertene blitt mindre og mindre. Nå er det mest bare murringer i det område og jeg er fit for fight igjen Så nå skal det pyntes til advent. Så takk alle dere flotte damer. Hilsen HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå