Gå til innhold

Julemarked/julegateåpning i Oslo


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal på Oslotur nå i helgen. Er det noen som vet om det skal være noen julegateåpning eller noen julemarkeder der? Er ikke så veldig kjent der så fint hvis dere kan skrive nøyaktig sted :)

 

Takk for evt. svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I helga er det masse som skjer, vil anbefale Designernes eget julemarked på DogA, det er innendørs og koster en 50-lapp å komme inn. Rudolf Steiner har stort og flott marked, det passer kanskje bedre om du har med barn.

 

Ellers er det julegrantenning i omtrent alle bydeler.. Kommer an på hvor du er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...