Gå til innhold

Hva tror dere om denne vinterpakka?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kjøpe nytt vintertøy til datteren min på 20 mnd og vurderer å så til på en av disse pakkene?

 

http://www.familiebutikken.no/troll-julegavepakke-1.html

 

http://www.familiebutikken.no/troll-julegavepakke-5.html

 

Forskjellen er vel at det følger med sånne "tøfler" i den minste pakka og lue i den store pakka. Synes de "tøflene" så kjekke ut til å ha på når hun sover ute i vogn i barnehagen.

 

Har dere noen erfaringer med troll dressene? Er de bra? Var det bra tilbud eller kan jeg finne billigere utstyr som er like bra hvis dere skjønner hva jeg mener ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tatt den med lua.

Når hun er 20 mnd trenger hun ikke de sokkene, de er til utebruk.

Skrevet

synes ikke det var spesielt billig. Vi har fått kjøpt 2 dresser, 2 luer, 2 votter og 1 par sko til samme pris ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...