Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #1 Skrevet 24. november 2011 Skal kjøpe nytt vintertøy til datteren min på 20 mnd og vurderer å så til på en av disse pakkene? http://www.familiebutikken.no/troll-julegavepakke-1.html http://www.familiebutikken.no/troll-julegavepakke-5.html Forskjellen er vel at det følger med sånne "tøfler" i den minste pakka og lue i den store pakka. Synes de "tøflene" så kjekke ut til å ha på når hun sover ute i vogn i barnehagen. Har dere noen erfaringer med troll dressene? Er de bra? Var det bra tilbud eller kan jeg finne billigere utstyr som er like bra hvis dere skjønner hva jeg mener
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #2 Skrevet 24. november 2011 Tatt den med lua. Når hun er 20 mnd trenger hun ikke de sokkene, de er til utebruk.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #3 Skrevet 24. november 2011 synes ikke det var spesielt billig. Vi har fått kjøpt 2 dresser, 2 luer, 2 votter og 1 par sko til samme pris
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå