Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #1 Skrevet 24. november 2011 Lurer på hvilke luer deres barnehage barn bruker. Ser i barnehagen til ungene at det går veldig mye i reima og troll luer. Jeg har til nå pleid å kjøpe på hennes og mauritz men er usikker på om de er bra nok. Minstemann er 19 mnd og er vel ute 1-2 timer hver dag mens eldstemann på 4,5 år har 2 hele utedager hvor de er ute fra vi leverer til de blir hentet.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #2 Skrevet 24. november 2011 Spør i bhg om det virker som barna holder varmen på hodet/ørene... Det er de som har erfaringen, og vil fortelle deg hvis de ønsker en varmere lue... Bare pass på å spørre på en åpen måte slik at bhg-personalet tør å svare ærlig..
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #3 Skrevet 24. november 2011 Jeg er veldig nøye med at de skal være vindtette og av ull så de ikke blir kalde og ekle når de er fuktige. Merket er jeg ikke så nøye med, tar det jeg finner på salg. Så nå går eldstemann i en Reima Mellomste har en Reima og en Janus Yngste har noe som heter hufa, kjøpt på Obs.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #4 Skrevet 24. november 2011 Jeg for min del sparer heller inne på vinterdress og kjøper skikkelige luer og votter. I år er det reima, mens vinterdressen er Friends kjøpt for 600 kr på coop. Reimaluene har fantastisk god passform og jeg er superfornøyd.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #5 Skrevet 24. november 2011 Vi kjøper bare reima luer. Synes de er veldig gode og barna fryser aldri. Finnes veldig mange å velge mellom
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #6 Skrevet 24. november 2011 Det er vavittige mengder luer å velge mellom. Det skal passe med forholdene. Er det skikkelig kaldt må det være varmt. Er det skikkelig vått må det være vantett. Merker spiller ikke så stor rolle, men at det er tilpassa forholdene er me viktig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå