Gå til innhold

Kjenne liv i uke 11 allerede??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mulig??

Helt likt som sist jeg var gravid og kjente liv i uke 14...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er veldig lite sannsynlig. Luftbobler kjennes mistenkelig likt ut som tidlige fosterbevegelser. Man vil så gjerne vet du... ;-)

Skrevet

Luft. I uke 11 er fosteret ikke stort nok til å berøre livmoren slik at du kan kjenne noe. 4 cm faktisk, armer og ben er under 5 mm. Spark er ikke fysisk mulig å merke.

Skrevet

Jeg kjente liv i uke 11 med nummer to. Dette kjente jeg hver dag jeg la meg ned på senga, og det var helt stille rundt meg. Jeg var ikke i tvil, og kunne se bevegelsene utenpå magen allerede i uke 14.

Det kjentes annerledes ut enn luft og det var ikke bobler jeg kjente i begynnelsen. Det var rett og slett noen som beveget seg inni livmoren.

Skrevet

Bevegelse ja. Men i fra tarmene. Også kalt luft.

Skrevet

Nei, det var ikke fra tarmene. Jeg har en sensitiv livmor, det er helt grusomt å få inn spiral. Jeg er hundre prosent sikker på at det var babyen. Det var ikke spark, men det var noen som leet på seg i livmoren min. Skjønner du ikke at selv om du ikke kjente noe aent enn luft før uke 20, så kan andre oppleve det? Seriøst...

Skrevet

nei du kan ikke ha opplevd det rett og slett :) bare tro det du men når leger og jordmødre å alt annet sier nei så sier du jo så sier jeg herregud, har du sett på bildene av fosteret i uke 11? haha

Skrevet

My god, jeg er HELT sikker. Det var ikke fra tarmene, få det inn i det dumme hodet ditt.

Skrevet

Ja, det er mulig. Jeg gjorde det selv også, selvom jeg egentlig ikke tror på at det er mulig. man kjenner helt tydelig forskjell på luft i magen og at babyen beveger seg. Jeg så også bevegelse utenpå i uke 14. Selvfølgelig ikke store bevegelser, men bittesmå bevegelser som syntes hvis jeg lå på ryggen og holdt pusten, kjente da samtidig bevegelse inne i magen.

Skrevet

Hvorfor gidder du å spørre når du VET så godt at du har kjent babyen??

Skrevet

Tror ingen av oss som har svart at vi vet det er HI.

Skrevet

Hahaha, alltid like morsomt med dere som kjenner liv så tidlig, og VET at det er liv dere kjenner. For luft kan det jo ikke være.. Heheh. Dere er en underholdning for oss med litt mer mellom ørene:)

Skrevet

må le av dere, dere har så lyst til å kjenne den lille, så da får dere gå rundt i lykke bobla deres å tro dere kjenner det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...