Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #1 Skrevet 24. november 2011 Trodde at med alle tiltakene vi har gjennomført i vår at vi skulle slippe styggedommen i år, men den gang ei. Jeg holder på å spy! Så den springe langs kjøkkenskapene, nå sent på kvelden, esj!
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #2 Skrevet 24. november 2011 kjedelig. Fram med fellene og lokkematen! Og ver glad det ikkje er rotter....
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #3 Skrevet 24. november 2011 ÆSJ! Jeg hadde vekt barna og forlatt hjemmet jeg hehe. Ikke snakk om at jeg hadde sovet i hus med mus i. Men nå er jeg av de som er livredde de. Hva med å skaffe katt?
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #4 Skrevet 24. november 2011 Jeg drar nok til min mor i morgen, mens barna er i barnehagen, og han er på jobben. Jeg nekter å være alene hjemme på min avspaseringsdag. Vel nekter å være alene hjemme med musene.
Gjest irismor Skrevet 25. november 2011 #5 Skrevet 25. november 2011 Kjøp musefeller og ta livet av dem. Kjøp de nye brune fellene som ser ut som små kasser. Da slipper du å ta i musa når den er død. Sett fella over åtet og legg en bitteliten smakebit av åtet rett foran fella. Etter egen erfaring så et det bortkastet å bruke ost som åte. Bruk enten flesk, ribbe eller røkelaks. Tok 6 mus på samme røkelaksbiten. Mef de nye fellene så dør musa før den får satt tenna i åtet. Og du kan fint bruke det til neste offer. Søte deg du har gått gravid, født barn og er en superkvinne :-) Du lar absolutt ikke en liten mus duppedere deg :-) Ta rotta på'n ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå