Gjest sug lut Skrevet 24. november 2011 #1 Skrevet 24. november 2011 Vin er bra. Hipp hurra. Jeg har nå mitt første glass vin på to måneder nesten. Gudbedre for en glæde det finnes i alkohol. Samtidig hadde det ikke gjort meg det spøtt om selve alkoholkomponenten var borte, om det likevel ga samme smak og følelse. Mer vin til folket og pisk på pungen til de som er snurpfitteavholds av feil grunner. Aksepterte grunner er utelukkende: - liker ikke smaken - har et alkoholproblem og dealer med det - er like morsom uten.
bIomstre Skrevet 25. november 2011 #2 Skrevet 25. november 2011 Åh, rød, rød viiin! Jeg er midlertidig avholds pga magsår kjeedeeliiig! Hvorfor var du avholds i 2 mnd da? Ble bare sånn lissom? Jeg må bli frisk til julelikøren er ferdig ;-)
Gjest sug lut Skrevet 25. november 2011 #3 Skrevet 25. november 2011 Næmen stakkar da, håper magen kan ta seg sammen og forstå at her er det en meget fornem likøropplevelse man ikke må kaste vrak på. God bedring! Hvordan vet man egt at likøren er ferdig, er det opplest og vedtatt med 40 dager for all slags likør?
bIomstre Skrevet 25. november 2011 #4 Skrevet 25. november 2011 Hver sin likør hver sin tid vil jeg tro... og for mange er vel desto lenger det bedre? Snufs, ja, veldig stakar...
Anonym bruker Skrevet 25. november 2011 #5 Skrevet 25. november 2011 istede for pisk på pungen kan jeg anbefale en pungslåer. det er genialt når noen må pungslåes;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå