Gå til innhold

Er dette normalt?? Om T


Anbefalte innlegg

Skrevet

Rart spm det her, men tror jeg slo tåa min for en stund siden. Og nå er det et brunt merke under neglen på den ene stortåa. Rett over der igjen kan du se en annen negl under tåneglen, ganske synlig.. Er det vanlig? Har jo ikke vondt i den akkurat..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da mister du den nok. Siden du ikke slo den svart kan det ta lengre tid før den detter av. Kanskje du til og med må rive av neglen, da noe hud sitter fast. Kanskje du må bestille legetime hvis du ikke klarer å få den av.

Når det vokser fram ny negl er den gamle død.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...