Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #1 Skrevet 24. november 2011 Rart spm det her, men tror jeg slo tåa min for en stund siden. Og nå er det et brunt merke under neglen på den ene stortåa. Rett over der igjen kan du se en annen negl under tåneglen, ganske synlig.. Er det vanlig? Har jo ikke vondt i den akkurat..
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #2 Skrevet 24. november 2011 Da mister du den nok. Siden du ikke slo den svart kan det ta lengre tid før den detter av. Kanskje du til og med må rive av neglen, da noe hud sitter fast. Kanskje du må bestille legetime hvis du ikke klarer å få den av. Når det vokser fram ny negl er den gamle død.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå