Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #1 Skrevet 24. november 2011 Lurer på hvor mye som er vanlig å legge på seg de 3 første månedene. Har lagt på meg ca. 3 kg. er dette mye ?
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #2 Skrevet 24. november 2011 Nei det er nok ganske normalt. Jeg la selv på meg 10 kg de første 3 mnd...
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #3 Skrevet 24. november 2011 Jeg er 11 uker på vei og har lagt på meg 2kg.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #4 Skrevet 24. november 2011 Tror det er ganske gjennomsnittlig. Noen legger på seg mye i starten og ikke så mye mot slutten, mens andre ikke legger på seg noe i starten/evt går ned i vekt i starten, og vokser som bare det mot slutten. Jeg la på meg 10 kg de første fire månedene... Er nå sju mndr på vei, og har fremdeles bare gått opp 10 kg... (heldigvis ;-))
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #5 Skrevet 24. november 2011 Gikk selv opp 4kg første 4mnd, så har det stoppet opp... Får se på 24ukers kontrollen om det har blitt noe mer, men føles ikke sånn Tenker det vil gå litt i rykk og napp hele veien
Anonym bruker Skrevet 25. november 2011 #7 Skrevet 25. november 2011 Jeg vet ikke hva jeg veide før graviditeten, men jeg veide meg rundt uke 6 og i uke 13 hadde jeg gått ned 10 kg.. ..men så hadde jeg ikke en helt normal graviditet da. Poenget er vel at folk er forskjellig. Er du bekymret om vektøkning/nedgang bør du snakke med legen din sånn at han/hun kan se på saken individuelt.
Anonym bruker Skrevet 25. november 2011 #8 Skrevet 25. november 2011 Er i uke 12 og har gått ned 2 kg, har ikke hatt matlyst disse ukene her!
Anonym bruker Skrevet 25. november 2011 #9 Skrevet 25. november 2011 La på meg det samme som HI de første 3 månedene -you are not alone ;D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå