Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #1 Skrevet 24. november 2011 Jeg har tidligere leid ut til folk jeg har kjent til fra før så da har det vært anderledes. Nå leier jeg ut til en jeg ikke kjenner og da tenker jeg om det hadde vært en ide å bedt han opp til kaffe en dag eller om det bare blir teit? Hvilke erfaringer har dere som leier ut / leier?
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #2 Skrevet 24. november 2011 Hva slags fyr er det da? En på din egen alder? Er dere begge enslige?
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #3 Skrevet 24. november 2011 Jeg liker å ha et distansert forhold til dem jeg leier av. Jeg betaler husleia i tide og hilser på dem når jeg treffer dem tilfeldig. Noe mer enn det ønsker jeg ikke.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #4 Skrevet 24. november 2011 Jeg skjønner at du bare mener det vel, men tror ikke det er så mange som er interessert i noe vennskapsforhold med huseier. slå av en prat når dere møtes liksom i starten og se hvordan det ender. Er leieboer veldig kontaktsøkende kan du jo invitere på kaffe etterhvert. Du merker fort om personen vil være for seg selv
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #5 Skrevet 24. november 2011 Han er litt yngre enn meg og er alene ja. Tror ikke han har kjæreste heller for jeg har iallfall aldri sett noen dame på besøk. Jeg er alene ja. Han virker veldig koselig da og vi har god kjemi det lille vi har pratet sammen så tenkte det kunne være koselig å bli litt bedre kjent.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #6 Skrevet 24. november 2011 Leier ut og har selv leid tidligere. Syns det er en skikkelig dårlig idè å invitere på kaffe!
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #7 Skrevet 24. november 2011 Tja, kan jo bli koselig det! Jeg ble kjent med hun jeg leide leilighet av for 7 år siden, og hun er bestevenninnen min den dag i dag Også møtte jeg mannen min gjennom henne
Anonym bruker Skrevet 25. november 2011 #8 Skrevet 25. november 2011 Vi har et godt forhold til hun ene som leier hos oss. Hun kan godt stikke innom på kaffe, og hun kan godt ta en øl sammen med oss også en fredagskveld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå