Gå til innhold

Dere som har to/prøver på nr. to...

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan var/er prøveperioden i forhold til førstemann? kjenner det er litt mer slitsomt denne gangen, ikke helt den samme piffen liksom ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var mer spennende med nr 1 :) Med nr 2 var det mer sånn at dette må vi gjennom for at barnet skal komme :)

Skrevet

Her satt den på første forsøk, uten at vi i det hele tatt prøvde egentlig. Så følte vel egentlig at vi aldri kom i gang med prøvinga.

I og med at vi brukte ett år på førstemann så var det veldig kjekt å oppleve å bli gravid som en overraskelse.

Samtidig følte jeg meg litt snytt for den spenninga med å prøve, lete etter symptomer og teste i eninga rundt tiden for mens. Men savna IKKE det å få negativ test mnd etter mnd.

Skrevet

Godt å høre at flere har det på samme måte :)

Her har vi gjort ett lite forsøk og er usikker på om vi orker flere - ja ja, det får gå som det går - kanskje litt mer overskudd i neste pp som blir i jula... eller kanskje vi er like heldige 21:59 og at den faktisk sitter nå ;)

Skrevet

Vi var veldig gira da vi prøvde på nr 2, selv om det ikke var like spennende som første gangen. :) Ble en del testing.. Ble gravid etter 3 mnd, men mistet. 2 uker etter SA'n satt den nye spira som kommer i februar :) Jeg merker at jeg ikke er like interessert i å lese om graviditet og "uke for uke" denne gangen. Ellers gleder jeg meg stort over spark osv. fra babyen i magen.

Gleder oss til å bli 4. Lykke til med prøvingen, HI :)

Skrevet

Nr.1 var ikke planlagt i det hele tatt, så der var det jo aldri noen prøveperiode. Når vi begynte å prøve på nr. 2, var det veldig spennende. De første to mnd vi prøvde, visste jeg ikke når jeg hadde eggløsning, men den 3. Mnd fant jeg ut når jeg hadde det, og da satt skuddet med en gang.

Heldige deg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...