Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #1 Skrevet 24. november 2011 Vi har vært sammen i 5 år, og har to barn. Før vi ble sammen hadde han vært single i flere år, og før det hadde han to lengre forhold. Han er venner med begge disse to eksene på Facebook, jeg sier ingenting på det - det er helt ok. Jeg har vært inne og sett på disse jentene, de har åpen profil begge to, og man blir jo nysgjerrig på hans fortid. Men i dag hadde min pc kræsjet og jeg måtte bruke hans, og det jeg finner da er at han har lagret flere av bildene av sin første eks, de samme bildene som hun har på sin profil. Hvorfor i alle dager gjør en mann slik? Jeg har jo lyst å spørre ham for det gnager meg litt. Jeg vet ikke om han har noe kontakt med henne om de chatter og sånt, jeg har ikke snoket på facebooken hans, og har stolt på ham, men nå er jeg trist.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #2 Skrevet 24. november 2011 Kjære deg, det er jo dette facebook brukes til. Flørte og holde kontakten med ekser, gamle sengekompise og folk man normalt ikke ville hatt kontakt med. Dette har nå blitt en "stueren" måte å holde kontakt med folk man ikke burde ha kontakt med mer, og en fin måte å skjule det en driver med. Snakk med ham!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå