Gå til innhold

Inspirert* "Formildende omstendigheter"..ifht utroskap.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker på denne stakkars frustrerte jenta i den andre tråden, som kun har hatt sex med 1 mann, og han er ikke noe flink.

La oss ta utgangspunkt i dette: Ung jente på ca 18-20 møter snill herlig mann. Han har hatt sex før henne, hun har aldri vært med noen andre. De forelsker seg, har sex, blir kjærester. Men etter nyforelskelsen har lagt seg begynner hun å bli skuffet over sexlivet. Men da er det for sent, hun er hodestups forelsket i denne mannen, elsker ham av hele sitt hjerte, og har NULL planer om å forlate han. Hun prøver om og om igjen å gi konkrete tips, snakker om forbedring av sexlivet, lærer seg nye ting osv, virkelig går inn for å gjøre sexlivet bedre, men det går inn ene øret og ut andre øret på mannen.

Hvi denne jenta/dama da bestemmer seg for å ha sex med en annen, bare en gang. Og det garantert blir med denne gangen..er det da en "formildende omstendighet". Ville en domstol (vi sertter det på spissen her) ha funnet henne skyldig, eller ville hun sluppet fri pga omstendighetene..litt som selvforsvar!?

Kjeder meg på en onsdagskveld...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skyldig, betinget fengselsstraff :P

Skrevet

Nei, jeg ville ikke sett på det som formildende. Om den andre er ti ganger bedre, hvordan kan hun trives med mannen sin?

Skrevet

Forstålig, men akkurat like skyldig som mannen som er utro på julebordet på jobben.

Skrevet

Det er forskjell på utroskap . En ONS uten følelser kunne jeg tilgitt , men utroskap over tid , eller med følelser tilgir jeg ikke !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...