Gå til innhold

Trenger ideer til julekort!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen snille, søte damer hjelpe meg?

Jeg skal ta bilde av mine håpefulle, til julekort.

Jeg har ei jente på 8 år og ei på 7 mnd.

Er det noen kreative hoder her?

Jeg eier ikke fantasi...

Tips til bakgrunn, oppstilling osv?

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil også gjerne ha tips!

Vi har hvert fall antrekkene klare så langt. Kjøpt pepperkakeklær til dem. Gutten på tre år blir en liten pepperkakegutt, og jenta på 7 mnd blir ei lita pepperkakedame. Har brukt nisseuniform når vi har tatt bilder av eldste før, men ville ha noe anna i år :)

Skrevet

Å de pepperkake klære er kjempesøte, har også kjøpt til jenat på mnd :-)

Skrevet

Så kan dere rigge dere til med mel, deig og kjevle og bake pepperkaker (i pepperkakeantrekk, lys på bordet og julegardiner. Så knipser du i vei.

Skrevet

Enten synes jeg du skal gjøre det enkelt og bruke et nøytralt bilde av hele familien, også dere voksne (når jeg ikke ser dere ofte er jeg mye mer interesert i bilder av dere voksne enn av ungene som jeg sikkert kjenner enda dårligere enn dere voksne) eller så gjør dere noe skikklig ut av det.

For eksempel fammilien oppstilt som den hellige familie, men med far som Jesusbarnet, mor som sau, babyen som vismann og 8 åringen som Maria.

Sett opp en kopi av Nattverden der dere 4 har noen av rollene og resten av rollene er bekledd av kosedyr eller hva med et nissemotiv der nissene spiser julemiddagen og en av dere er helstekt gris, en er isbjørnskinn på gulvet, en er elghodet over peisen osv.

To unger i nossedrakt er bare kjedelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...