Gå til innhold

Kynnere....


tre håpefulle

Anbefalte innlegg

Jeg er tobarnsmor. I begge svangerskapene hadde jeg flere kynnere hver dag. Har nok en litt overaktiv livmor. Med førstemann fikk jeg det rundt uke 24, med andre kom det like etter første trimester. Det merkelige er at det kjennes ut som jeg har kynnere nå. akkurat samme følelsen, bare at det er en "miniball" jeg kjenner strammer seg. kjenner det ikke utenpå magen, nei, men kjenner det langt der inne. Og det er stort sett på jobb i stress eller sent på kvelden etter en lang dag.. Går det an? Er jo bare seks uker.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Jeg trodde det var fortidlig å få kynnere i uke 16 jeg :??jeg også kjenner det i stress situasjon på jobben. kanskje det har noe med om man har vert gravid før eller ikke.. jeg er gravid for første gang. kan jeg ha kynnere så tidlig da?:P usikker på det.. skal snakke med jordmor i morgen så får svar da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg jo kommet til uke 13, og nå kjenner jeg tydelig at det er kynnere. :) Akkurat som jeg hadde i de andre to svangerskapene. =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å fÅ kynnere i uke 6 høres tidlig ut. Uff. Jeg var svært plaget med kynnere i første svangerskap, og det trigget for tidlig vannavgang og prematur fødsel. Denne gangen fÅr jeg ekstra oppfølging pga dette. Jeg kjente tydelig de første kynnerne for to uker siden, i uke 16, og da tror jeg de kom pga mentalt stress. MÅtte bare slippe det jeg hadde i henda og legge alle planer pÅ is, melde fravær pÅ firmaturen, og ligge til sengs i to dager. Høres ille ut, men kynnerne mine gir seg ikke sÅ lett nÅr de først setter i gang. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var tidlig å kjenne det allerede i uke seks. Men det kjentes virkelig slik ut. Nå er det veldig tydelige, og kjenner også hvor hard magen blir nå når jeg trykker mot livmoren. Jeg fikk tidlig vannavgang uke 32 med førstemann. Med nummer to hadde jeg enda mer kynnere, da gikk jeg ut hele svangerskapet. Nå har har jeg mange sammentrekninger i døgnet, og jeg har fått vite med legen at det blir som regel mer og mer kynnere for hvert svangerskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...