Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #1 Skrevet 24. november 2011 Og ja jeg vet hvordan det høres, men det må bare. Her skal jeg fortelle: Okey, det begynte når vi skulle på stranden en dag i fjor sommer. Altså 2010. Da skulle vi dra på stranden som ligger her nedenfor, og ETTER at vi hadde begynt å kjøre sier mannen min at han ville dra på en annen strand som ligger litt bortenfor men lenger bort enn den andre. Ja, ok sa jeg, men på den standren er ikke kiosk og vi ville ha is, så mannen mi foreslo vi kunne kjøpe pin-up på butikken, så da gjorde vi det og la den i bagasjerommet.Så var vi på stranden og badet og koset oss til klokka var ca. 4 og DA kom vi på isen som vi hadde glemt. Og den hadde jo smelta!!!!
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #3 Skrevet 24. november 2011 Eh... og dette har du grublet på i ett og et halvt år?
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #4 Skrevet 24. november 2011 Huff.... Dette er tydeligvis veldig traumatisk for deg... Sender deg en KLEM )
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #6 Skrevet 24. november 2011 Glemte å si det, men det var en tipakning med is! hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå