Gå til innhold

Skal alle vite kjønnet???


Blessing

Anbefalte innlegg

Vi venter nr to nå. Med nr en ville ikke mannen min vite kjønnet men jeg var helt besatt på å få vite det og fikk vilja mi ;) Nå med nr to så vil han heller ikke vite det, jeg vil gjerne vite det men tenker at siden jeg fikk vilja mi sist så må vel han få bestemme nå da? Hva synes dere? Hehe...skjønner ikke hvordan jeg skal klare å ikke vite det jeg. Er aaaltfor nyskjerrig!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi er heldigvis enige om at vi vil vite :)

Fikk vite sist, men hun som tok ultralyden var veldig usikker.

Hun mente jente, og det stemte. Av praktiske grunner håper jeg litt på en jente til, men blir like glad om det er en gutt :) I tilfelle må jeg ut på shopping, så det ikke blir en rosa gutt.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er enige om å ikke vite. Og hvorfor skal man egentlig vite? man får jo alltids vite det tidsnok uansett, og litt overaskelser trenger man i livet ;) Her vil vi vente lengst mulig med å kjøpe noe som helst av utstyr til vi vet at alt går bra (min mor og far har mye brukandes), og det finst utrolig mye fine småbarnsklær i hvit, grønt, gult osv. Det må jo absolutt ikke vere blått/rosa de første dagene/ukene. De klarte seg de som skulle ha barn før man hadde ultralyd, så hvorfor skal ikke vi klare det også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her vil begge vite hva det blir:) vi er for nysgjerrige:) Uansett tenker jeg at hvis en av oss ikke hadde ville vite så er vel det beste at ingen vet. Det må jo være så vanskelig å ikke røpe det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei blessing kan du ikke vite det men ikke si noe til mannen om kjønnet?

her er det jeg som bestemmer:) men jeg er så i tvil, er jo så mye mer spennende den dagen den kommer og få vite kjønnet da. men så tenker jeg at jeg klarer aldri å vente så lenge. hmm, greit å vite om det er gutt for da må jeg kjøpe litt klær.... har bare jenteklær i str 50. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hehe, jeg tenker at det blir altfor tungvindt om BARE jeg skal vite det... da må jeg jo skjule alt jeg gjør i stand, ev kjøper inn osv... tenker også gjøre klart et nytt barnerom og har veldig lyst å male det lyyyseblått hvis det blir gutt. Nei, enten så må begge vite eller ingen... Jeg kan da sette ned foten å si at JO, vi skal vite det, her er det jeg som bestemmer!!! Hehe, men jeg synes det er så fælt å skulle være så sjefete...så spørs om ikke jeg må bite i det sure eple og la han få vilja si denne gangen... :( Møtes på halvveien, gi og ta.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ville helt klart vite!!!:):) hva er vitsen med å vente når man kan få vite det på UL?? Det har jeg aldri skjønt;) så praktisk å få vite det pluss at man kan mentalt forbrede seg litt;) selvom jeg vet at de kan ta feil er det ganske så sikkert!!:D jente på vei her!!!:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke visst de to andre gangene, men denne gangen ville vi vite :-P her kommer det en aktiv liten gutt om en stund :-) har ei jente fra før, og en gutt som dessverre ikke fikk leve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...