LINDA*** Skrevet 24. november 2011 #1 Skrevet 24. november 2011 er det veldig vanlig? Føler jeg må ta der oppe hele tida.... Blir det lukket/kapslet igjen? Har skjønt det er en del av hulrommet som blir rett etter operasjonen... erfaringer? Igjen....: ingen spydigheter... takk.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #2 Skrevet 24. november 2011 Jamen jeg har såå lyyyyst å være spyyydiiiig!!!...
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #3 Skrevet 24. november 2011 Ble du operert rundt lunchtider? Jeg heller mot at knitringen kommer at at legen har mistet deler av matpapiret fra matpakken sin oppi operasjonssåret. Det går over når papiret blir gjennomfuktet, ha tålmodighet. Klør det også? da spiste han antagelig knekkebrød den dagen du ble operert.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #4 Skrevet 24. november 2011 hehe... Du er grei, 20:09 Grattis med nye pupper, HI!! =) Jeg fikk nye selv forrige torsdag (men jeg gjorde motsatt, løftet og forminsket)
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #5 Skrevet 24. november 2011 Kan det være prislappen som fortsatt sitter på innlegga..?
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #6 Skrevet 24. november 2011 Deilige svar:) Jeg slapp å være spydig også! (selv om jeg virkelig ville!) Hilsen første anonym.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #7 Skrevet 24. november 2011 Ring klinikken i morgen og spør Knitring under huden kan være f eks små luftlommer. Jeg har selv silikon, men opplevde ingen knitring i ettertid. Og forøvrig - grattis med flotte pupper <3<3 Alle her inne som er spydige mot deg har antakeligvis pennalpupper, myggestikk eller er for fattige til å kunne koste på seg silikon Her fullammet jeg i 6 mnd, og har fremdeles epleformede pupper - superfornøyd
LINDA*** Skrevet 24. november 2011 Forfatter #8 Skrevet 24. november 2011 takk anonym 20:18 bryr meg faktisk ikke om spydigheter bare ler av de og velger å ikek svare tilbake skal på første kontroll til uka, men kan jo alltids ringe i morgen. Har lest at det er vanlig, men jeg trenger liksom den siste bekreftelsen av (seriøse) folk som har noe erfaring med dette
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå