Gå til innhold

Etterlyser morsfølelse....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har to fantastiske barn som jeg forguder, de har vært ønsket fra det øyeblikk jeg visste jeg var gravid. Nå venter jeg nr tre. Men jeg føler ingenting. Er 33 uker på vei, men denne babyen i magen betyr ingenting for meg. Og det er ganske fælt, faktisk, for jeg er så livredd for at jeg ikke skal føle noe når han er født. Alle sier at "joda, klart du føler noe mer etterhvert, og ihvertfall etter at han er født", men jeg tenker at jeg ikke kommer til å føle noe som helst. Jeg er ikke det minste bekymret for at det skal skje noe galt med ham. Jeg bryr meg rett og slett ikke... Dette kan da ikke være normalt? Er det en eller annen som har vært gjennom det samme? Har jo så inderlig lyst til å ville ha ham!!!!

Blir takknemlig for svar:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Venter nr 2 og har det ganske make, bortsett fra at jeg er livred for at barnet ikke skal være friskt. I tilegg har jeg kjempedårlig samvittighet for at jeg egentlig ønsket at den lille gutten skulle være en jente. Aner igrunn ikke hvorfor jeg vil ha en jente, er ikke noe jåledame som ville ha kledd henne i rosa, tyllskjørt og tenkt at vi skulle gjøre "jenteting" sammen.

Innerst inne vet jeg at jeg kommer til å elske barnet like mye som storebror, og at jeg ikke kommer til å ønske at han var en jente. Men selv om jeg har barn fra før, så er det så uvirkelig at det er et ekte lite barn der inne. Selv om jeg kjenner han sparker og hele pakken!

Skrevet

Jeg vet ikke... tanken har slått meg, men jeg har ikke snakket med noe fagpersonell om dette... Tør ikke, fordi jeg rett og slett er redd for mine egne følelser angående dette!!

Skrevet

Babyen i magen er veldig livlig, og det eneste jeg får ut av det er at det føles plagsomt... Slik har det aldri vært med de to andre.

HI

Skrevet

Jeg synest ikke det er plagsomt, men er mer likegyldig....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...