Gå til innhold

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker på den tråden om alle fedrene, og jeg blir eitrende sint!

Her bor barn i dette landet som blir slått, misbrukt, som lever i familier der mor og far krangler, de blir forsømte, oversett, uelsket og er i veien!

Sett ting i perspekteiv og prøv å se litt lengre enn din egen fisefine og pertentlige nese, for du har nok noen svinn på skogen selv også! Og har du det ikke enda, så vær sikker på at du kommer til å få det, for livet er IKKE perfekt, og det er ikke alltid en dans på roser!

Hilsen ei som garantert kommer til å ende opp med TRE barn med FIRE fedre en dag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan skal du få til det egentlig? Jeg blir mektig imponert over deg hvis du klarer det, selv om du har dårlig dømmekraft :)

Skrevet

Det at barn opplever vold og omsorgssvikt har da ingenting med (i de fleste tilfeller) at mor og/eller far puler på seg flere unger med ulike partnere.

Å sammenligne noe slikt blir som å si at man ikke kan klage på sur melk fordi ungene i Arkhangelsk ikke har vinterklær.

Men man kan kanskje ikke forvente annet av en dame som er like tett som er kurvstol.

Skrevet

Den siste var jo ironisk da;)

Jeg har forøvrig ett barn med en mann jeg er gift med!:)

Men mener at folk kan passe sine egne saker og se litt på sine egne feil og mangler.

HI

Skrevet

Oj, det var et fryktelig usakelig innlegg, og ikke minst veldig generaliserende. Nå oppfører du deg likens som de " fisefine og pertentlige damene" selv, ved å komme med antagelser du ikke vet om stemmer. Hvordan kan du vite at de er fisefine?

Skrevet

Hva får deg til å si at jeg er like tett som en kurvstol??

Du kjenner ikke meg??

Jeg er gift og har ETT barn med mannen jeg er gift med, men jeg reagerer likevel på fordømmende holdninger, og blir provosert av alt andre kvinner må finne seg i i hverdagen om de har flere fedre til flere barn.

Jeg er brennsikker på at MANGE av de er hundre ganger bedre i morsrollen enn det du er!

Skrevet

Du virker ikke som den skarpeste kniven i skuffen...

Omsorgssvikt har ingenting med debatten antall fedre å gjøre.

Du kan ikke kvele enhver debatt med at det finnes unger som ikke har det bra. Feks: unger i Afrika sulter, derfor kan vi ikke debattere noe som helst som har med barn å gjøre her i Norge... Hæ?

Det er greit å debattere alt man har meninger om. Bedre å lufte meningene enn å bure dem inne "fordi noen andre har det verre".

Skrevet

Haha! Og det singler av sten i glasshuset ditt!

19:45

Skrevet

De som ikke mener det samme som deg er fisefine?

Jeg ville ikke ønsket å ha barn med fire forskjellige menn. Jeg hadde nok stoppet etter to. Men jeg håper jo selvfølgelig at det blir med den ene jeg har i dag. Er vel ingen som ØNSKER å få med mange forskjellige. Men mange velger nok å få barn tidlig i et forhold. Og har man gjort det en gang så kan man jo tenke seg om neste gang.

Jeg tenker mitt om både kvinner og menn som har barn med tre eller flere forskjellige.

Skrevet

Det samme gjelder dere!

Om dere ikke vet bakgrunnen til at noen får barn med flere fedre, så ikke uttal dere! Det kan være mange grunner til at det er slutt med far nr 1, f-eks...

HI

Skrevet

Alle har sine meninger..og er det ikke derfor vi skriver her inne. Vi må tåle å høre hva andre mener! ;)

Syns du er litt krass i meningene dine selv..men det er supert at du har meninger. Og at du vil vise dem.

Skrevet

Når folk har 3 kull med 3 ulike fedre, då viser de elendig dømmekraft. Det finnes prevansjon. Man TRENGER ikke å pule på seg en unge hver gang man finner ny mann.

Skrevet

For å repetere hva jeg skrev i et annet innlegg..bak hvert barn ligger en histprie, og ingen andre enn jeg og pappaene har noe med hvilken. JEg har de barna jeg har, med de fedrene jeg har.

Dette faller endel tungt for brystet, og det er greit. Vil de dømme, kalle meg løs og beskylde meg for å mangle vett, så dem om det.

Vi har et helt fantastisk samarbeid, er gode venner, og den ene pappaen kan godt passe den andre pappaens barn en kveld, om det er noe jeg må. Sånn er det ikke alle som har det. Jeg mener at ungene mine hverken er utrygge eller lider noen nød, nettopp fordi det er ingen konflikter! OG de har alt de trenger, og litt til :)

Skrevet

Får jeg spørre om hvor mange barn du har og hvor mange barnefedre?

Skrevet

Jeg har seks barn med tre menn. Hvorav en jeg var sammen med i 11 år, og gift med i fire. Vi har fire barn sammen. De to andre barna er med to andre menn, prevensjonsbarn. (prevensjon som feilet). Abort har ikke vært et alternativ for min del, da jeg har visst at jeg kunne følge opp.

Skrevet

Selv om noen ikke klarer å holde seg til en eller toppen to menn kan noen av oss faktisk vite at det ikke kommer til å skje oss.

Jeg har to barn med en mann og uansett hvordan det går med oss vet jeg at jeg ikke skal ha flere barn med noen annen mann. Så da vet jeg at det ikke skjer meg.

Skrevet

må være greit med forskjellige meninger vel, dessuten må du ikke glemme at siden man skjuler seg bak anonym her er de neppe så tøffe i virkeligheten. greit å smøre på et ekstra lag da.

jeg gjør det selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...