Gå til innhold

tidlig ultralyd?


Nr2ivente<3

Anbefalte innlegg

Noen som vet om man må bestille privat gynekologtime for å få tidlig ultralyd eller om man kan gå igjennom fastlegen?

 

Jeg tenker jeg vil ha tidlig ultralyd for å skjekke at alt er bra med spiren :)

Hva med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har bestilt tidlig UL, men må vente i to uker for man bør være minst 6 uker på vei for at man kan se noe. Trenger ikke henvisning, men det er litt dyrt. Kr 1200 tror jeg det var (volvat). Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svar :):)

Jo det var jo litt dyrt da.. menne det er jo viktig.. skal se om jeg kan få fastlegen til å henvise meg så jeg kan betale minst mulig ;) hehe

greit om man kan få noe dekka... det er mye å betale for i juletider..! :)

 

men greit å vite at man kan bestille på egenhånd! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ting gikk ganske galt i det forige svg men jeg og baby kom ut av det like hele heldigvis så håper jo på å få skjekka opp i det ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal sjekke med fastlegen min på fredag om eg kan få tidlig ultralyd pga alvorlig svangerskapsforgiftning med dattera vår og har hatt 2 spontanaborter de to siste årene. Har begynt på blodfortynnende medisiner nå for å sjå om det kan hjelpe.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

akkurat det samme hadde jeg.. men føler ikke jeg blir tatt seriøst nok.. får bare beskjeden om at det gikk jo bra med lillegutt så da er det jo ikke farlig. er jo ikke noe de kan gjøre....(!) men jeg gir meg ikke så lett :)

Jeg skal snakke med fastlegen på tirsdag så da får vi se hva de sier da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...