Gå til innhold

kjenner du bevegelse?


Baby<3

Anbefalte innlegg

jeg er 15 uker i dag, for 2 uker siden kjente jeg første tydelig bevegelse, men tror kke jeg har kjent noe siden det...kanskje muligens en liten bevegelse tidlig i dag :P hehe... hvor mange uker er du? og hvor mye kjenner du?

 

dette er min 3 =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

17+3 i dag og venter nr. 3.

Jeg kjenner daglig bevegelse og har gjort det en liten stund nå.

Kjenner det også utenpå når jeg legger hånda på magen..

Syns det er så tidlig jeg da, med de to andre kunne jeg ikke engang kjenne bevegelse inni i uke 17...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :):)

Jeg er 18+4 i dag, og jeg Har ikke merket noe enno, håper det er fordi jeg er første gangs gravid, og ikke helt vet hvordan det skal kjennes ut "/ :) tok det lagt tid før dere merket noe første gang dere var gravid? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 1 gangsgravid og har kjent det i ca i uke nå. Kjenner det innimellom hvis jeg feks har spist noe sukkerholdig. Kjennes ut som en liten mark par cm under navlen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 15+6 jeg har kjent litt bevegelse for et par dager siden. Men det er helst når jeg ligger i sengen og trykker litt med håndflaten på magen. Gleder med til ultralyd om noen uker for å se nurket vårt.

 

Dette er min 2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 17+5 og har kjent bevegelse i noen uker nå :) Dette er min andre og synes å huske at forrige gang kjente jeg ikke noe før uke 18-19..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei, jeg var 13uker når jeg kjente liv både innvendig og utvendig, nå kjenner jeg liv innimellom og er 18uker i morgen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 16 uker og har ikke kjent noe bevegelse enda. Har en venninne som er 19 uker, og hun har akkurat begynt å kjenne det. Men, det er min første, så jeg stresser ikke med det. Alt til sin tid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 17+5 med førstemann. Tror ikke jeg kjenner liv,men er jo masse stikking,verking,"bobling" og andre rare følelser i mage og lyske....problemet er at jeg ikke vet hva jeg skal kjenne etter;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter nr. 2 og ikke kjent liv. Er 16+4. Kjente liv i uke 18 sist og utvendig i uke 21, så er vel individuellt... =)

Gleder meg til h*n begynner å gi liv...Verdens herligste følelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes jeg merker bevegelser innimellom som slags bobler som sprekker inni magen.. jeg er 17+5 i dag og 1 gangsgravid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 15+3 og har kjent små "spark" av og til de siste to ukene. Venter nr 2. Forrige gang kjente jeg ikke liv før i uke 19-20.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var hos legen i dag.Første gang jeg skulle høre fosterlyden men hørte ingenting.Ble litt engstelig jeg da.Noen som har opplevd det samme?? Kjent litt liv i dag så det er vel ingenting og bekymre seg for....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 17 uker på vei nå og kjenner ingenting liv, men har stor mage! Jeg var på tidlig ultralyd og det var fullt liv der inne=) Hoppet rundt inne i magen! Men det kom frem at morkaken min ligger foran barnet, dermed sa jordmor at det ville ta tid før jeg kjenner liv..... hm hva er tid? Når bør jeg begynne å kjenne liv? Noen med erfaring? I så fall når kjente dere liv når dere har morkaken fremme?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 19 uker og kjenner ikkeno... :( Ble nesten litt bekymret siden det ble sagt på tidlig ultralyd at morkaken lå mot ryggen og at jeg derfor vil kjenne liv tidlig, men nei... men var jo på ultralyd før helgen og alt var i skjønneste orden, så da er det bare å vente i spenning. Håper det kommer et lite spark i julegave :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...