Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #1 Skrevet 24. november 2011 http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=31840070
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #2 Skrevet 24. november 2011 Jeg synes det var dyrt. Burde vært billigere når det lå i Sørumsand, ikke akkurat ett sentralt sted. Men sikkert allright å bo der altså, men prisen var høy til der å være. Spesielt med tanke på at badet og kjøkkenet var veldig umoderne, hadde villet skifte ut dette for å kunne trives skikkelig der. Furuveggen på soverommet ville jeg malt med en gang, og det er jo ikke verdens verste jobb. 2 soverom også bare. Jeg trodde iallefall man fikk mer for pengene på det stedet
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #3 Skrevet 24. november 2011 dette huset syns jeg var dyrt til og se slik ut. for meg og min familie kunne vi aldri bodd der. huset koster for mye for oss. til den tilstanden. mye som burde gjøres.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #4 Skrevet 24. november 2011 Jeg synes ikke det var noe dyrt, muligens for jeg kjenner til boligprisene i Stavanger, det man får en leil på 50 kvadrat til den prisen liksom..
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #5 Skrevet 24. november 2011 Sørumsand og Stavanger kan ikke sammenlignes. Sørumsand er ett godt stykke unna Oslo, og ikke et dyrt sted å bo. I stavanger, Oslo, Fredrikstad osv betaler man for hvor huset ligger, derfor er prisen høyere!
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #6 Skrevet 24. november 2011 steike mye penger for et helt vanlig hus da? Ja, det var fint og ålreit det huset altså, kunne bodd der selv jeg Men ikke for så mye penger og 2 soverom på 180 kvM synes jeg var snøtt?
hysterika Skrevet 24. november 2011 #7 Skrevet 24. november 2011 Jeg synes det er fint, jeg. Det er ikke mange ting som jeg MÅTTE gjøre umiddelbart for å kunne bo der. Stort er det også, og ikke dyrt.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #8 Skrevet 24. november 2011 Om dere synes dette er billig, hva synes dere om denne linken da?? 2 mill for 2 soverom, utenfor ingenmansland er dyrt! Her får du dobbelt så mange soverom for mindre pris, mye finere hus også http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=31840737
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #9 Skrevet 24. november 2011 Likte det absolutt ikke. Alt for mye som måtte gjøres med det og bare 2 soverom. Skulle jeg kjøpt enebolig måtte det vært 4 soverom. Taket i stuen så ikke mye bra ut. ikke noe annet heller.
Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3 Skrevet 24. november 2011 #10 Skrevet 24. november 2011 18.50: Dette huset var noe å se på ja! Men hvor er Skaun?? hehe, jeg er blåst når det kommer til steder! Det var jo grisebillig. Eneste som trengs er litt maling i det ene rommet, og så ville jeg fikset badet, men mannen er flisleggers, så det er "itte no knussel"..
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #11 Skrevet 24. november 2011 Jeg sjekket kartet for deg og det er ett "godt" stykke utenfor Trondheim.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå