Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #1 Skrevet 24. november 2011 Kjenner jeg er så forbanna at det er like før jeg sprekker! Va på UL i går, å fikk vite at vi venter gutt nr 2. Jeg syns det er kjempe koselig at storebror får en lillebror. Jeg personlig hadde bestandig lyst på en søster, da jeg så hvor godt forhold mine to brødre har, forhold til hvordan forhold jeg har til dem (nå har det jo også noe meg at det er ca 10 år mellom oss). Men uansett, vi får gutt, å jeg syns det er knall! Fortalte det til en venninne av meg, og gjett hva hun sa?? Nemlig: "Huffda.. Det var kjipe greier.. Men bedre lykke til neste gang, da kommer det kanskje ei lita jente " Ble helt tatt på senga, så klarte ikke få ut et ord, annet enn "hvorfor?" Grr.. Kjenner jeg blir rasende bare jeg tenker på det
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #2 Skrevet 24. november 2011 Det var det merkeligste jeg har hørt......for en venninne....kanskje hun er mindre intelligent?
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #3 Skrevet 24. november 2011 Men om det var det du ønsker deg, så fatter jeg ekke hvorfor du blir rasende av å tenke ppå det... Det virker jo heller som om hun traff et ømt punkt... Ellers så er det jo en merkelig ting å si...kan hende hun ser det som største lykke på jord å få jente.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #4 Skrevet 24. november 2011 Folk sier nok mye rart uten å mene det vondt. Jeg ble kjempeirritert over alle som sa når de fikk vite jeg fikk en av hver, "akkurat som bestilt" eller flaks så slipper du TO jenter i tenårene osv... jeg er glad for å skal ha en gutt, men hadde da vært like glad for jente...
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #5 Skrevet 24. november 2011 hehehe.. jeg hadde bare sagt at nå er det slutt på produksjonen, så det blir som det blir Og det som blir, det blir bra En bestemmer da ikke selv kjønnet, og "må ta det en får". En vil jo i utgangspunktet bare ha barn, og kjønn er liksom underordnet for de aller fleste, vil jeg tro. Hvertfall mens en prøver å bli gravid. Jeg har en av hvert kjønn, men da jeg gikk med nr 2 tenkte jeg faktisk ikke over kjønnet. Det kan ha med at eldste har handikap, og at dette faktisk var den største bekymringen......
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #6 Skrevet 24. november 2011 Ok, hun venninna di er jo heeeelt uten innsikt og antenner, men sånn egentlig; hva skal man si da? Hvis det er galt å si "jaja, da slipper du to jenter i tenårene", galt å si "kanskje dere prøver på tredjemann da" og mye annet som er galt.. Så HVA skal de som vil si noe mer enn bare "gratulerer" si? Selv sier jeg "ååååh, så koselig! Gratulerer! Så kjekt for dere!" uansett. Det er standardsvar, og jeg prøver å legge følelser i det og være riktig så entusiastisk.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #7 Skrevet 24. november 2011 Hadde venninna mi sagt noe sånt så hadde jeg bedt henne forklare hva hun mente var kjipt med å å en liten gutt til! Den hadde jeg virkelig ikke latt passere! Heldigvis har jeg ikke venninner om kunne prestert å lire av seg noe så gjennomført tåpelig.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #8 Skrevet 24. november 2011 Jeg har en av hver, og har hele tida fått høre "da er du jammen heldig", "det var jammen bra", "ja, da holder det jo med de to" etc, etc. De aller fleste sier noe sånt uavhengig av alder etc. Merkelig syns jeg, jeg tenkte selv aldri tanken at det skulle være noe bedre å få en av hver enn to av samme kjønn. Men har skjønt etterhvert at det tydeligvis er bra..
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #9 Skrevet 24. november 2011 Så teit! Kan ikke bare alle forstå at et barn er et barn? Og det barnet du får, det er akkurat det barnet som skulle komme til deg. Et barn er jo ikke et kjønn, det er barnet ditt. Gratulerer så mye med en lillebror. Det blir nok helt fantastisk! :)
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #10 Skrevet 24. november 2011 Har denne venninna di barn selv eller?
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #11 Skrevet 24. november 2011 Hehe, da jeg fortalte min gamle far at jeg skulle ha nr. 3 så lurte han på hva i all verden vi skulle med et barn til, vi som allerede hadde en av hver..! :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå