Gå til innhold

Bekkenløsning ????


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Huff kjenner det murrer i setepartiet og lysken. Ikke noe deilig i det hele tatt. Noen som har det samme. Er det ikke litt tidlig med bekkenløsning? Jeg er 12 uker på vei nå, og magen er stor alt:) hadde trodd det skulle ta lenger tid gitt, men dette kan jeg ikke skjule lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror ikke det er for tidlig. Kjenner noen som fikk det allerede i uke 7-8. Jeg er 11 uker, og kjenner det bak i ene rumpeballen. Spesielt etter husarbeid, da kjenner jeg det resten av dagen. Hadde det også i første svangerskap, så jeg har en viss anelse om hvordan det kjennes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjent det omtrent side jeg fikk positiv test denne gangen. Sist merket jeg ikke noe før 7 mnd, og bare på de 2 siste mnd ble jeg ganske invalid. Så jeg lurer på hvordan dette skal gå... I dag er det ganske ille faktisk, føler jeg halter litt til og med. Uff, ble masse klaging dette her :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok ikke for tidlig nei. Kan få det bak på ene siden, begge sider eller framme i symfysen (skambenet). Bekkenløsning har lite med vekta å gjøre i utgangspunktet, men skyldes hormonene som skilles ut når vi blir gravide. Vekta på slutten av svangerskapet er likevel ofte med på å forverre symptomene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det også vært mye murringer og vondt i korsryggen siste uka!! Er nå 13 uker. Tror det er bekkenløsningen som melder ankomst gitt. I tillegg forverrer den en skade jeg har i ryggen fra før. Så dette skal meg bli moro :P Tipper det blir sykemelding etter hvert ja... Selv om jeg har veldig lyst til å være i jobb så lenge som mulig!! Har bare en liten fast stiling, så trenger å jobbe mer for å tjene meg opp rettigheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...