Gå til innhold

Jeg venter også barn nr tre med mann nr tre;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Første gangen jeg var gravid hadde vi prøvd i fire år uten hell... Forholdet skar seg til slutt, og jeg flytta for meg selv... Etter mye stress den perioden fant jeg ut at jeg var gravid likevel da jeg var fire mnd på vei, og barnefar hadde allerede funnet seg ny dame, og ville ha henne. Vi har ett godt forhold nå idag, og samarbeider bra til tross for alt som skjedde..:)

Andre gang var barnet planlagt. Vi var overlykkelige og levde i en boble, men da jeg var 7 mnd å vei oppdaget jeg at han var notorisk utro, og hadde vært det fra dag EN. Jeg ville få forholdet til å fungere likevel, og tilga han det han hadde gjort. Vi prøvde igjen og gikk til rådgivning, men to dager etter fødselen så stakk han av og ga ikke lyd fra seg på to uker. Jeg leste på facebook at det var slutt mellom oss... Mannen var i tredveårene og er tilsynelatende en utrolig hyggelig og fornuftig mann.. Jeg var i sjokk... og alene med to barn..!

Nå bor jeg sammen med min utrolige herlige mann, og vi har vært gift ett år! Vi har vært sammen i fire år, og kjent hverandre i ti år! Hadde jeg bare tatt han tidligere og spart meg mye smerte...

Men vi skal hvertfall ha baby i mai, og vi gleder oss!!:))

Han er en fantastisk farsfigur for mine to, og hverdagen vår fungerer utrolig godt!

Så... da er jeg vel egoistisk og løs jeg også, men jaggu meg så blir ting bra likevel!!:)

Kanskje det er MEG hun andre referer til..?;))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ser ikke negativt på deg fordi om du har funnet en tredje mann.

Jeg synes du er tøff som har greid deg alene med to barn og kommet deg ut av en vanskelig situasjon.

Gratulerer med svangerskapet:)

Skrevet

Ditt store behov for å forklare deg og for å forsvare deg er vel et resultat av at du selv skjønner at du ikke har tatt de beste valgene i livet

Skrevet

kjenner også en som har 3 barn med 3 menn.

1. mannen forlot henne pga rus, 2. mannen skulle hun sammen med i årevis og skulle gife seg med, men fant tilfeldigvis ut at han var utro, 3 mannen gjorde det slutt med henne da hun var gravid. alle rundt ble helt sjokkert da siste mann forlot henne.

Man kan faktisk være uheldig iblant

Skrevet

Tror nok heller dette er en forklaring på hvorfor noen kvinner ender opp med forskjellige fedre. Hvordan kunne HI velge annerledes? Skulle hun ta abort?

Jeg syns det er greit at hun forklarer dette, og ser ikke på det som noen "forsvarstale".

Skulle hun la være å få flere barn? Nå er hun jo gift og har vært sammen med mannen sin lenge. Hva om han ikke har barn? Det er mye som ligger bak, og hun gir ikke inntrykk av å være kjapp på avtrekkern, syns jeg.

Skrevet

DET SKJER IKKJE MEG. HOLDNINGEN

Skrevet

Jeg vil bare si Gratulerer med kommende baby!! Og lykke til med mannen, håper du endelig har funnet deg en flott mann!

Det sies at alle gode ting er 3 =)

Skrevet

Vil også si gratulerer til deg, uansett hvilken rekkefølge det er når det gjelder barn eller mann;)

Vi er tre søsken med tre forskjellige fedre, og vi har alle tre hatt en super barndom og et nært forhold til hverandre!

Skrevet

Selv om du nå fant det en ny mann som du akkurat nå mener er topp. Trengte du virkelig å få barn med han?

Skrevet

Enig med 19:55 og 20:31.

Man MÅ ikke være med den samme hele livet, ting går skeis, jeg forstår det, men MÅ du formere deg med alle?

Kjære vene...

Skrevet

HI fortell meg hemmeligheten så slipper jeg og komme borti flere idioter ;)

Skal jeg ha flere barn blir det far nr. to her :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...