Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #1 Skrevet 24. november 2011 Er litt overvektig så forløpig i uke 13 så ser jeg forsatt bare overvektig ut.. som jeg har har spist litt ekstra godt i det siste.. Når viste dere frem magen som gravid mage og når fikk dere mage ?
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #2 Skrevet 24. november 2011 I uke 17/18 så jeg bare litt oppblåst ut, julaften oppblåst liksom. Fikk ikke tydelig gravid mage før ca uke 25
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #3 Skrevet 24. november 2011 Med førstemann var jeg vel i uke 17 når jeg fikk første kommentaren på at jeg hadde fått mage. Den poppa ut uke før, så det ble liksom synlig natta over. Jeg er normalvektig da. Med nr 2 var jeg like stor i uke 17/18 som jeg var i uke 23/24 i første svangerskap. Lå ca en mnd foran i størrelse hele veien. Helt til det var ca 2 mnd igjen da lå jeg vel likt som i første svangerskap.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #4 Skrevet 24. november 2011 Kunne ha lurt alle i et halvt år jeg
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #5 Skrevet 24. november 2011 I uke 17/18 hadde jeg en liten kulemage, helt nederst på magen. Jeg gikk gravid om sommeren, og fikk ofte høre da jeg gikk rundt i bikini; "åh, se på den lille gravidmagen". Når jeg gikk med bukse og genser var ikke gravidmagen synlig før rundt uke 23/24. Men da poppet den fram over natten og det ble veldig tydelig at jeg var gravid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå