Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #1 Skrevet 24. november 2011 Jeg bestilte en vogn derifra på fredag og den har ennå ikke kommet. Står på sidene at det er levering 1-2 dager, men det har jo gått flere dager enn det... Og ja, vognen var på lager....
Kanutten83 Skrevet 24. november 2011 #2 Skrevet 24. november 2011 Leveringstiden gjelder nok bare i sverige i og med at lageret er der. Jeg bestilte noen småsaker fra de i sommer som var på lager, med leveringstid 1-2 dager, fikk pakken en uke etter at jeg bestilte:)
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #3 Skrevet 24. november 2011 Okei takk. Da får jeg bare smøre meg med tålmodighet...
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #4 Skrevet 24. november 2011 Hei )jeg bestilte derfra på en mandags kveld å hadde vogna på fredagen.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #5 Skrevet 24. november 2011 Hadde virkelig håpet at den kom i dag siden jeg skal reise vekk fredag, lørdag eller søndag. Nå kan den vente til mandag egentlig.... Kommer den på døren eller i posten. Hvis den kommer på døren får jeg få en nabo til å ta den i mot....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå