Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #1 Skrevet 24. november 2011 Grønnsåpe blir ekkelt, med vann blir det ikke ordentlig rent og med salmiakk synes jeg det lukter, og med tanke på baby som ligger på gulvet vil jeg ikke bruke dette. Hva kan brukes? =)
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #2 Skrevet 24. november 2011 vann og mikrofiber gjør mine gulv rene iallefall... Jeg har belegg og laminat. Hva har du på gulvene da?
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #3 Skrevet 24. november 2011 Krystall og mikrofiber mopp fungerer utmerket her hjemme.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #5 Skrevet 24. november 2011 Her i huset vaskes gulvene med fuktig mikrofibermopp og en sprayflaske med sterkt såpe-/salmiakkvann. Sprayer der det trengs, men bruker egentlig veldig lite vann. Gulvene blir veldig rene og fine.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #6 Skrevet 24. november 2011 Microfiber mopp, vann, og Jif sin Spray & Mopp. Den sprayen er fantastisk, og løser enkelt opp alle flekker som ungene har sølt rundt omkring.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #7 Skrevet 24. november 2011 Med parkett så blir det ikke brukt microfibermopp da denne lager riper i parketten. Jeg bruker vann og mopp:) mopper over gulvet 4 ganger hver gang.. Blir helt rent her:)
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #8 Skrevet 24. november 2011 Microfibermopp fuktet i zalovann. Funker som fy....
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #9 Skrevet 24. november 2011 Mikrofibermopp og vann, og så har jeg en sprayflaske med rent vann som jeg sprayer på gjenstridige flekker. Det blir helt rent, og fritt for alle ekle kjemikalier og såpe som gir grobunn for bakterier og som møkka fester seg i.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #10 Skrevet 24. november 2011 Riper i parketten med mikrofiber? Har jeg aldri erfart. Kanskje ripene skyldes overdreven vasking. Vil tro det blir rent med med de fleste metodene om man vasker over 4 ganger hver gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå