Gå til innhold

Dere med menn i slutten av 30-årene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor ofte har de lyst på sex?

*lurer*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

35 år her.

Etter at vi fikk barn har han hatt svært lite lyst på sex. Først vil han ikke ha når jeg er gravid, også har vi en lang tørkeperiode etter fødslene. Den første tiden pga meg, fordi jeg ikke føler meg klar. Men fra 3 mnd etter fødsel har det ikke vært meg det har stått på.

Han er så sær at han kun kan ha sex i vår seng på vårt soverom, noe som ikke alltid funker når det sover en baby der. Vi har gjesterom, men nei, der skal han ikke ha sex. Så da blir det tørke da.

Skrevet

Vi gikk forresten nesten 2 år uten sex ved første graviditet/fødsel. Nå er det litt over 1 år siden sist...6 mnd siden fødsel. Hadde sex 1 gang tidlig i graviditeten.

Skrevet

OMG! Da er dere jo ikke kjærester mer.....Huff!

Skrevet

Det går faktisk ann å være kjærester uten å ha noe serlig sex. Vi har også lite, ofte 3 mnd mellom hver gang, men vi er helt klart kjærester likevell. Vi koser og leier, gjør hygglige ting sammen og sier pene ting til hverandre. Når vi har sex er det godt, men det er ikke så viktig for noen av oss.

Skrevet

Han har lyst på sex hele tiden. Han holder ut flere runder rett etter hverandre, og det overrasker meg faktisk litt. Han er 37 år og jeg er 32. Priser meg lykkelig over at vi matcher så bra seksuelt.

Hilsen meg som skrev at jeg fikk brannsår "der nede" etter sex med ham (om noen husker meg) ;)

Skrevet

Heldig er du! Jeg og mannen min har totalt forskjellig behov, han vil ikke på langt nær så ofte som meg. Og mener det er helt normalt for menn på hans alder. Phø!

HI

Skrevet

Min eks er 40 år, og han ønsket sex alt fra annenhver dag til en gang i uken. HVER gang etter han har drukket.

Jeg, 29 år, HVER dag!

Min nye kjæreste som er i begynnelsen av 30 årene er verre enn meg, og dette etter 2 år sammen.

Skrevet

Hos oss Graviditet= tørke(pokker heller)

Ellers en gang eller 2 i uka,med litt overtalelse.

Dvs jeg vil mer enn han,og det er litt slitsomt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...