Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #1 Skrevet 24. november 2011 Tips til greie og barnevennlige steder og hoteller på GC? Har bodd i Playa del Ingles og det frister ikke til gjentakelse.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #2 Skrevet 24. november 2011 Vi skal til maspalomas i januar. Aldri vært der, men i følge nettet er det en fin og rolig plass, med Zoo, vannland og lignende ting i nærheten. Meget barnevennlig Ligger veldig nærme Playa Del Ingles.
ullpledd Skrevet 24. november 2011 #3 Skrevet 24. november 2011 Hadde holdt meg unna Playa del Ingles ja, og kanskje Puerto Rico. Er mye bråk på kveldstid, hvis man ikke bor på et hotell litt oppi høyden. Mógan er kjempe koselig by syns jeg, der er det stille og rolig også. Ellers skryter folk av Sunwing Resort i Arguineguin, hotellet for de kresne barnefamilier:) Sjekk ut det! Veit ikke om du er godt kjent på GC, men jeg hadde dratt til Arguineguin, Puerto Rico eller Mógan. Lenger sør på øya du kommer,jo bedre vær og mindre vind. Det blåser alltid i San Augustin/Playa del Ingles/Maspalomas, mens det er vindstille lenger sør. God tur!!
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #4 Skrevet 24. november 2011 Tusen takk for svar. Ser det er mange fine og barnevennlige hotell i Arguineguin. Er stranda grei? Badetemperaturene er vel kanskje ikke allverden i mars?
ullpledd Skrevet 24. november 2011 #5 Skrevet 24. november 2011 Ja, stranda er ikke så gæérn. Bare vært der en gang. Det er sånn fin, mørk sand som klistrer seg overalt..hehe..(jeg er egentlig ikke så fan av sandstrand) Derfor anbefaler jeg heller Amadores stranda, som ligger 1 km forbi Puerto Rico. Sanda der er mye grovere og bedre. Importert fra et eller annet sted. Flott langgrunn strand med masse restauranter:) Men Arguneguin er fint sted det altså, kort vei til alt mulig. Koster jo ingenting med taxi på GC heller om man vil på badeland, dyrepark eller shopping. Flere shoppingsentre nærmere flyplassen. Badetemperaturen tror jeg ikke er så ille i mars. Aldri vært der på den tiden selv, var på GC i desember i fjord og bada masse i vannet da. Det som er bra med GC, kan dra dit året rundt:)
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #6 Skrevet 24. november 2011 jeg synes det er tragisk at noen kan rakke ned på at det er for mye bråk på et feriested....hadde det vært bedre om det ikke hadde vært noen folk der da... Og å anbefale puerto rico i forhold til playa del ingles,synes jeg er fornærmende.Puerto Rico stinker søppel,rottene løper alle veier, særlig nede ved senteret...er bare 1 kjedelig senter der også forresten.bakker og trapper i hele puerto rico... dette er bare for å nevne noe... stranda i Puerto Rico flyter det til tider toalettpapir,da mye av kloakken går ut i sjøen,rett ved der den"flotte" stranda er....NOT!!! ellers kan jeg fortelle mye om andre plasser, men for meg var det nå viktig å si hva jeg mener om Pueerto Rico.
ullpledd Skrevet 24. november 2011 #7 Skrevet 24. november 2011 Herregud, folk tar ting feil her inne. Jeg sier bare at det er mye støy og bråk på kvelden/natt i Puerto Rico, pga utestedene. Og hvis man skal på ferie med småbarn og vil ha det rolig, så er jo ikke Puerto Rico stedet hvis man ikke vil høre dunk-dunk gjennom halve natta da. Er du uenig det 16.31? Og selvfølgelig er det ikke bedre om det ikke er noen folk der...!! Aldri anbefalt verken strand eller senter i PR jeg, enig i at det er dårlig, anbefalte ikke å dra til PR i det hele tatt. Men hadde ikke dratt til Playa heller, hvis man ikke er 18 år og skal på kompistur da....
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #8 Skrevet 24. november 2011 Jeg vil absolutt anbefale Arguineguin. Ellers er det fint å ta turen til Amfi senteret for å bade og kose seg. Der er det fint og rolig. Amadore stranden er også veldig fin. God tur.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #9 Skrevet 24. november 2011 Det fineste hotellet er det som hadde en stor ekspusjon i går. Mogan trur jeg neppe har hoteller, hun mener nok Porto De Mogan:) Jeg har vært på alle de stedene som er nevnt over, og vil legge til Patalavaca. Har nydelig strand, rolig område og velger du Green Beach får du det topp. Stedet ligger mellom Arguineguin og Puerto Rico.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #10 Skrevet 24. november 2011 joda,går veldig bra å reise til playa del ingles med småbarn..vært der 7 ganger og ungene og vi stortrives...
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #11 Skrevet 24. november 2011 Jeg vil også anbefalle Patalavaca. Bodde der og gikk på den norske skolen når jeg var barn. Stranden på anfi del mar er blant verdens ti fineste strender i følge en kåring Green Beach har perfekt beliggenhet. Ellers er jo Arguineguin også veldig bra Jeg er ikke så veldig glad i Amadores stranden egentlig, syns den er oppskrytt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå