Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #1 Skrevet 24. november 2011 føles liksom ingen er bra nok.. hva synes dere om navnene : Valeria, Olivia, Vanessa og Elvira? eller har dere noen forslag?
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #3 Skrevet 24. november 2011 Valeria er da noe sovetablett-opplegg..? Elvira er det eneste som er pent her:) Olivia er oppbrukt, og Vanessa er utrolig jålete... Ikke pent!
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #4 Skrevet 24. november 2011 Likte kun Elvira, men det likte jeg til gjengjeld veldig godt. Vanessa er bare fælt, Valeria hørtes bare merkelig ut og Olivia syns jeg er tungvint. Liker godt: Alma Selma Sofie Astrid Mathilde Johanne Sina Julie Lina
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #5 Skrevet 24. november 2011 sovemedisinen heter valerina forte.. valeria uttales som sangria, så det blir ikke så likt.. men kanskje litt spesielt hi
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #6 Skrevet 24. november 2011 Elvira er et fint navn. Det ser ut som du er glad i navn med V i. Hva med Maiva?
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #7 Skrevet 24. november 2011 åj, hehe det har jeg ikke tenkt over, var jo faktsk v i alle sammen.. maiva har jeg aldri hørt før så det var litt uvant
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå