Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg liker å pynte både meg selv og ungene til jul! Det jeg lurer på er om dere matcher klærne til ungene? Like farger, alle guttene likt slips el lign.

Lurer på om jeg skal ha matchende vester til guttene (hvis jeg finner det, tips?) og en kjole som går i litt samme farge til jenta,

Vi kommer til å bruke disse klærne i flere anledninger rundt jul og etterpå så er ikke sånn engangsinvestering hvis dere skjønner.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jentene mine på 2 og 4 år har like bunader, det er strikkede bunader som de er kjempeflotte i så de matcher perfekt.

Guttene mine er 7 og 10 år gamle og altfor gamle til å matche, de synes det er dødsteit å gå i like klær og får selvfølgelig slippe det ;)

Skrevet

Sorry, men jeg synes det er ser ganske teit ut å kle søsken som ikke er tvillinger i like klær.

Å holde det i samme sjanger eller fargeskala er fint, men helt like klær ser dumt ut.

Husker jeg så en søskenflokk på 17 mai hvor alle de 3 jentene hadde helt like kjoler, sko og jakke. Da flirte jeg godt inni meg.

Skrevet

Hvorfor skal tvillinger kles i like klær?

Hva med å ta med unegen i butikken og la dem velge mellom noen antrekk?

Skrevet

Nei tvillinger må ikke kles i like klær, men der er det helt greit hvis barna liker det.

Skrevet

Det blir i samme sjanger/farger, ikke helt likt. Er endel aldersforskjell fra minste på 8mnd til eldste på 6 +ulike kjønn så helt likt går ikke (ville ikke hatt det heller), Men ser fint ut som de matcher:-)

Skrevet

Jeg matcher ikke verken barn eller voksne. Men så er jeg heller ikke så veldig opptatt av at alt på samme person skal matche heller.. Av en eller annen grunn føler jeg skikkelig "anti" mot matching på høyt nivå ;)

Skrevet

Jeg liker at guttene matcher litt.

Så her skal alle ha svarte bukser, skjorte og vest.

Men de har ulike farger på skjortene og vestene.

Eldste begynner og bli stor, så han har fått sitt første skikkelige slips.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...