Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #1 Skrevet 24. november 2011 når fikk du strekkmerker? i hvilken uke? plager de deg? har du mye\mange? smører du deg med noe for å unngå flere\gjøre de du har mindre synlige?
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #2 Skrevet 24. november 2011 i puberteten... på sidene av lårene. Har et bittelite inni navelen også, men vet ikke når det kom, det må ha vært helt på slutten i en av mine tre graviditeter. Ellers har jeg aldri fått noen. Har smurt meg litt med bodybutter og sånn, men ikke stresset på noen som helst måte.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #3 Skrevet 24. november 2011 husker ikke uke, men var litt over halvveis..jeg burkte krem hver dag. de plager meg masse, å det er masse!! de begynner ca 5-6 cm over navelen, å går nedover over hele magen og halve ryggen.. nå er det 3 år siden jeg fikk de, så begynner å bli lysere da..
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #4 Skrevet 24. november 2011 Jeg hadde strekkmerker før jeg ble gravid. Haha. Men tror jeg fikk de fra graviditeten i uke 16, når magen begynte å vokse mer, og strekke seg. Plager meg ikke, har en del, men de fleste er bleknet nå. (Er lenge siden fødsel, og jeg er mye mindre enn før.) Har en del. Smørte meg aldri.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #5 Skrevet 24. november 2011 I uke 36-37:( Trodde jeg skulle slippe unna, men den gang ei...
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #6 Skrevet 24. november 2011 jeg fikk dem i puberteten på baksiden av lårene rumpa ryggen og litt på leggene.. nå når jeg er gravid har jeg fått 2 ekstra på "sideflesket". er i uke 27 nå. håper jeg ikke får så mange flere!! har ikke fått noen på magen enda-håper det holder seg slik. og at at jeg ikke får noen på brystene. ja, de plager meg skikkelig!! har litt, men har virkelig ikke lyst på flere. nå smører jeg meg med weleda sin svangerskapsolje og dr greve strekkmerkekrem- men syns ikke de funker egentlig.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #7 Skrevet 24. november 2011 Har ingen strekkmerker. Har født 6 barn,venter nr.7 på nyåret. Har bare smurt meg med vanlig bodylotion,etter dusjing.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #8 Skrevet 24. november 2011 Jeg hadde ingen strekkmerker når jeg gikk med første, helt frem til jeg var på sykehuset og føda! Da fikk jeg de. Jeg så etter de dagen før jeg skulle på sykehuset.. Fikk de på magen når jordmora pressa på magen min.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #9 Skrevet 24. november 2011 Har noen strekkmerker like under rumpeballene. Og istedenfor å få strekkmerke på magen under svangerskapet, så fikk jeg på øverst på låret istedet. Ved lysken. Smurte meg også med vanlig bodylotion.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #10 Skrevet 24. november 2011 har også under rumpeballene. så de viser kun om jeg bøyer meg, heldigvis!
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #11 Skrevet 24. november 2011 Første graviditet: Aldri Andre graviditet: Fikk en del på magen ETTER fødselen Jeg hadde noen på hoftene som jeg fikk pga rask vektøkning et års tid før jeg ble gravid. Disse ble litt mer synlig i første graviditet. De jeg fikk etter fødselen i andre graviditet forsvant i løpet av 3 mnd. De er der gjerne enda, men viser ikke hvertfall. De plager meg ikke. Har ikke smurt med noe. Det har ingen effekt. Skulle jeg gått inn for å unngå eller bli kvitt de hadde jeg tatt mer omega 3 og E- vitamin. Det skal til en viss grad ha effekt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå