Gå til innhold

emmaljunga duo edge, eller simo duo? u/t

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

To like vogner. Skal du ha med vogn delen inn så er det klompete begge vognene.

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Emmaljunga, men kan ikke svare for Simo da jeg ikke har noe erfaring med den.

Skrevet

skal ha en av de i hvertfall, jeg tenker litt pris siden jeg må kjøpe brukt og er alene.

hadde emmaljunga duo edge til nr 2, men den har jeg solgt når han ikke brukte den mer, va super fornøyd, men de ligger veldig høy i pris enda de er brukt, synes jeg da.

HI

Skrevet

Ja Emmaljunga er kostbare saker.

Kjøpte min ny og vips så var skattepengene borte.

Skrevet

huff, begynner og stresse nå, er bare 5 uker til termin :/

Skrevet

Jeg var å kjøpte min emmaljunga edge duo i går :) Kjempefin vogn, men for en nedtur da vi ikke fikk den inni bilen uten å ta av bagen! Trøster meg med at det ikke var derfor jeg kjøpte den. Jeg skal bruke den til å trille tur og la ungen sove ute, og det er den jo utmerket til :)

Skrevet

hehe ja, fikk den heller ikke inn i bilen uten og ta av baggen :)

men den er så himla god og trille med.

jeg må ha en litt kompakt vogn, bor i kalde nord, og har ikke slike fancye ting som asfalt og trille etter :)

HI

Skrevet

SIMO DUO!!

jeg har hatt begge! og emmaljunga var grusom!

tung, lite demping. og mye mer klompete enn simo!

dessuten elsker jeg de smarte lommene i kalasjen :)

Skrevet

Melder meg inn i den klubben jeg og, men trøster meg med at den er veldig enkel å sette på igjen :)

Skrevet

HI, du burde hvertfall ikke ha sport understellet om du skal ha edge....

det var det vi hadde....

Skrevet

sitter egentlig bare og ser på de enorme prisforskjellene på de 2 vognene.'man får en nesten ny simo duo til 4000, og en "gammel" emmaljunga til 3500.

Skrevet

Bor du i nord burde du hvertfall velge Simo. Eneste typen som er vann- og vindtett

Skrevet

du som hadde simo, hvor lenge brukte barnet baggen? og var den romslig?

Skrevet

hu brukte bagen til hu var 70 cm, da ville hu ikke ligge mer..... kunne fortsatt brukt den nå, og hun er 8 mnd :)

hilsen hu som har hatt begge :)

Skrevet

må bare spørre litt mer :P

hvordan er de med tanke på trekket og slikt, falmer de fort/mye?

Skrevet

Helt klart emmaljunga, både pga utseendet og dempingen. Emmaljunga er stivere på dempingen enn Simoen. Simoen humper og dumper noe helt forferdelig. Blir helt av i armene av det. Er også en fordel med en stivere vogn på snøføre.

Og Simo er ikke spesielt pen og se på... ;)

Str på vognene er vel omtrent det samme.

Skrevet

Ikke helt det du spurte etter, men jeg ville gått for en simo kombi. Bærebagen der er faktisk ganske romslig, i hvertfall hvis du har dunpose, med voksi classic, som vi har, er det litt trangere. Men jeg fikk septemberbaby sist og han passa i bagen med voksiposen til han var rundt 5 mnd, da ville han opp og se. Det som er genialt med simo kombi er at når babyen vil over i sportsdelen kan du sette hetten til bærebagen på fotenden på sportsdelen slik at du har bagvogn enda lenger. Yngstemann er nå straks 15 mnd og sover derfor i bagvogn enda med voksiposen og har god plass. Han har plass nok til å kunne bruke sportsdelen som bagvogn ut denne vinteren i hvertfall:)

Ville gått for simo uansett, de er lune, vann- og vindtette, og de er høyt over bakken. Synes emmaljunga blir for langt ned mot bakken.

Lykke til med valget:)

Skrevet

Bra skrevet :)

Men jeg kan "beskytte" Emmaljunga med at hvis du har classic understell så er den høy den og, sportsdelen sitter langt nede så er enig der.

Ta det som passer lommeboken og ønsket.

Skrevet

valgets kval med andre ord :)

heller faktisk mer mot simo pga pris nå :)

Skrevet

Da går du for Simo, er du ikke fornøyd kan du alltids kjøpe en annen vogn etter hvert :)

Skrevet

For al del ikkje kom med SIMO BUNAD vogna.

Skrevet

bunad?????

what??

nei skal ha en normal en jeg :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...