Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #3 Skrevet 24. november 2011 To like vogner. Skal du ha med vogn delen inn så er det klompete begge vognene.
Pappaklompen Skrevet 24. november 2011 #4 Skrevet 24. november 2011 Jeg er veldig fornøyd med Emmaljunga, men kan ikke svare for Simo da jeg ikke har noe erfaring med den.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #5 Skrevet 24. november 2011 skal ha en av de i hvertfall, jeg tenker litt pris siden jeg må kjøpe brukt og er alene. hadde emmaljunga duo edge til nr 2, men den har jeg solgt når han ikke brukte den mer, va super fornøyd, men de ligger veldig høy i pris enda de er brukt, synes jeg da. HI
Pappaklompen Skrevet 24. november 2011 #6 Skrevet 24. november 2011 Ja Emmaljunga er kostbare saker. Kjøpte min ny og vips så var skattepengene borte.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #7 Skrevet 24. november 2011 huff, begynner og stresse nå, er bare 5 uker til termin :/
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #8 Skrevet 24. november 2011 Jeg var å kjøpte min emmaljunga edge duo i går Kjempefin vogn, men for en nedtur da vi ikke fikk den inni bilen uten å ta av bagen! Trøster meg med at det ikke var derfor jeg kjøpte den. Jeg skal bruke den til å trille tur og la ungen sove ute, og det er den jo utmerket til
kua kalva,drektig igjen Skrevet 24. november 2011 #9 Skrevet 24. november 2011 hehe ja, fikk den heller ikke inn i bilen uten og ta av baggen men den er så himla god og trille med. jeg må ha en litt kompakt vogn, bor i kalde nord, og har ikke slike fancye ting som asfalt og trille etter HI
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #10 Skrevet 24. november 2011 SIMO DUO!! jeg har hatt begge! og emmaljunga var grusom! tung, lite demping. og mye mer klompete enn simo! dessuten elsker jeg de smarte lommene i kalasjen
Pappaklompen Skrevet 24. november 2011 #11 Skrevet 24. november 2011 Melder meg inn i den klubben jeg og, men trøster meg med at den er veldig enkel å sette på igjen
Pappaklompen Skrevet 24. november 2011 #12 Skrevet 24. november 2011 Dempingen kan du regulere på Emmaljunga.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #13 Skrevet 24. november 2011 HI, du burde hvertfall ikke ha sport understellet om du skal ha edge.... det var det vi hadde....
kua kalva,drektig igjen Skrevet 24. november 2011 #14 Skrevet 24. november 2011 sitter egentlig bare og ser på de enorme prisforskjellene på de 2 vognene.'man får en nesten ny simo duo til 4000, og en "gammel" emmaljunga til 3500.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #15 Skrevet 24. november 2011 Bor du i nord burde du hvertfall velge Simo. Eneste typen som er vann- og vindtett
kua kalva,drektig igjen Skrevet 24. november 2011 #16 Skrevet 24. november 2011 du som hadde simo, hvor lenge brukte barnet baggen? og var den romslig?
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #17 Skrevet 24. november 2011 hu brukte bagen til hu var 70 cm, da ville hu ikke ligge mer..... kunne fortsatt brukt den nå, og hun er 8 mnd hilsen hu som har hatt begge
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #18 Skrevet 24. november 2011 må bare spørre litt mer hvordan er de med tanke på trekket og slikt, falmer de fort/mye?
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #19 Skrevet 24. november 2011 Helt klart emmaljunga, både pga utseendet og dempingen. Emmaljunga er stivere på dempingen enn Simoen. Simoen humper og dumper noe helt forferdelig. Blir helt av i armene av det. Er også en fordel med en stivere vogn på snøføre. Og Simo er ikke spesielt pen og se på... Str på vognene er vel omtrent det samme.
Kanutten83 Skrevet 24. november 2011 #20 Skrevet 24. november 2011 Ikke helt det du spurte etter, men jeg ville gått for en simo kombi. Bærebagen der er faktisk ganske romslig, i hvertfall hvis du har dunpose, med voksi classic, som vi har, er det litt trangere. Men jeg fikk septemberbaby sist og han passa i bagen med voksiposen til han var rundt 5 mnd, da ville han opp og se. Det som er genialt med simo kombi er at når babyen vil over i sportsdelen kan du sette hetten til bærebagen på fotenden på sportsdelen slik at du har bagvogn enda lenger. Yngstemann er nå straks 15 mnd og sover derfor i bagvogn enda med voksiposen og har god plass. Han har plass nok til å kunne bruke sportsdelen som bagvogn ut denne vinteren i hvertfall:) Ville gått for simo uansett, de er lune, vann- og vindtette, og de er høyt over bakken. Synes emmaljunga blir for langt ned mot bakken. Lykke til med valget:)
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #21 Skrevet 24. november 2011 Bra skrevet Men jeg kan "beskytte" Emmaljunga med at hvis du har classic understell så er den høy den og, sportsdelen sitter langt nede så er enig der. Ta det som passer lommeboken og ønsket.
kua kalva,drektig igjen Skrevet 24. november 2011 #22 Skrevet 24. november 2011 valgets kval med andre ord heller faktisk mer mot simo pga pris nå
Pappaklompen Skrevet 24. november 2011 #23 Skrevet 24. november 2011 Da går du for Simo, er du ikke fornøyd kan du alltids kjøpe en annen vogn etter hvert
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #24 Skrevet 24. november 2011 For al del ikkje kom med SIMO BUNAD vogna.
kua kalva,drektig igjen Skrevet 24. november 2011 #25 Skrevet 24. november 2011 bunad????? what?? nei skal ha en normal en jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå