Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #1 Skrevet 24. november 2011 De er stygge, lukter vondt, tigger, er bråkete, piper bare det kommer en bil hos naboen, de røyter, og sist men ikke minst, faen så stygge !!! æsj!!
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #2 Skrevet 24. november 2011 Og jeg kan ikke fatte og begripe at noen liker DEG! Smak og behag, noen omgir seg med dumme folk, andre omgir seg med hunder.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #3 Skrevet 24. november 2011 Du vet da ingenting om meg bortsett fra at jeg hater hunder, og at jeg ikke kan skjønne hvorfor noen frivillig vil ha en hund boende i sitt hjem. Så du mener det er bare to alternativer; enten omgås dumme folk eller hunder? Jeg mener de to alternativene der kan slåes sammen - dumme folk omgås dumme hunder.. hi
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #4 Skrevet 24. november 2011 så mye du skulle legge deg borti! noen liker hunder, andre katter.. alle er forskjellig vet du.. noen liker deg, andre liker deg ikke..
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #5 Skrevet 24. november 2011 Min mening er at det å like dyr sier en del om mennesket. Du har sikkert aldrig opplevd gleden ved å ha en hund som du elsker, og elsker deg - det er en fantastisk opplevelse. Jeg er personlig ikke gla i katter, men fordømmer ikke de som er kattemennesker. Jeg elsker hunder og vi skal kjøpe en ny valp til sommeren da omplasseringshunden ikke er hos oss lenger. Kontakten mellom en hund og barn for eks er helt unik. Synd for deg at du aldrig kommer oppleve det.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #6 Skrevet 24. november 2011 Er delvis enig med deg HI. Ikke alle hunder er stygge eller lunkter vondt. Jeg har ikke noe særlig imot hunder, bare hundeeiere som ikke plukker opp etter dem.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #7 Skrevet 24. november 2011 Så synd du føler det slik.. Og så deilig at så mange andre elsker hunder slik jeg gjør.. Ps pass på så du slipper at en hund må redde deg en gang , kan jo bli noe ubehagelig for deg
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #8 Skrevet 24. november 2011 Kan overhodet ikke fatte at det går an å IKKE like hunder!!!!!
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #9 Skrevet 24. november 2011 HI Detta må du barre akseptere at andre liker det, Kansje noen har no og si på deg kva dei ikkje liker med deg.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #10 Skrevet 24. november 2011 Det at du hater hunder sier vel mer enn nok om deg. Forresten har du også vist at du skjærer alle hunder over en kam...
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #11 Skrevet 24. november 2011 Jaja... Deg om det. For å være ærlig, så synes jeg det i grunnen sier mest om deg. Får håpe du f.eks. ikke får behov for førerhund, da. Min vakre, svarte, elskelige hund ligger akkurat nå i sofaen og koser seg. Ser aldri for meg et liv uten hund igjen. Røyter gjør hun, men det visste vi jo tross alt da vi fikk henne i hus. Jeg liker ikke katter noe særlig, men jeg går faktisk ikke rundt og fordømmer katteeiere for det.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #12 Skrevet 24. november 2011 Jeg liker ikke hunder, heller!! Og at hundefolk snakker om bikkja si som om det var "barnet" deres... Om noen snakker om ungene sine på jobben, er det alltids noen hundefolk som begynner å blande inn hunden sin i de samma temaene! Hehe, det er spesielle folk som har hund, synes jeg. Og folk plukker jo ikke opp møkka etter hundene heller! Men de gjør det hvis de ser at noen ser dem. Når de merker de er alene, slenger de fra seg posen med møkka inni... Ser ufattelig mange hundedrittposer liggende i grøftene rundt omkring... Æsj!
Hufsla Skrevet 24. november 2011 #13 Skrevet 24. november 2011 det slår meg at man lett kan bytte ut ordet hunder med unger =) Vel, de fleste barn er jo ikke stygge, men de fleste synes ikke at hunder er det heller. De lukter ikke vondt, de lukter hund. Noen liker lukten av det også. De tigger, ja, hvis man lærer dem til det så gjør man det. Men det er enklere å oppdra hunder enn barn! Og barn tigger. De er bråkete, vel det gjelder ikke alle. Her i huset sier ikke hunden stort, men barna derimot! De piper når det kommer en bil hos naboen, nei, slik er hverken hunden eller barna. De røyter, ja, innimellom mye også. Barna røyter vel ikke så mye, men de kan grise noe enormt med andre ting. De er faen så stygge, hver sin smak. Noen hunder er penere enn andre hunder, akkurat som med barn. Nå er det meget upolitisk korrekt å si at barn er stygge, så det skal jeg ikke si. Men jeg forstår poenget ditt, jeg kan ikke forstå at noen liker leverpostei! Det er så kleint! Og jeg synes synd på de som ikke liker å lese;-)
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #14 Skrevet 24. november 2011 Jeg hater ikke hunder, men foretrekker absolutt katter! -Ikke HI
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #16 Skrevet 24. november 2011 Kunne ikke sagt meg mer enig. Æsj. stinker og bråker. Fatter ikke at folk orker ha sånne beist i huset sitt. ekkelt med hundehår. Værste jeg vet er å komme på besøk til folk med hund. Både de og huset lukeer bjæffert!!
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #17 Skrevet 24. november 2011 Jeg liker andres hunder, men aldri i verden om jeg ville hatt en i hus selv Nabens hund er verdens snilleste, og varsler ikke om vi som hører til i gata kommer. Men kommer en fremmed... Da slår hun alarm Godt det, da Hun får kos hver gang hun står ute, og vi går forbi. Hunder er da ikke stygge? De er jo vakre, de aller fleste rasene. Og en "dårlig" hund er ikke hundens feil, men eierens feil. Hvilke hunder du HI sikter til, forstår jeg ikke. Sånne hunder har ikke jeg møtt.....
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #18 Skrevet 24. november 2011 Jeg vil ikke ha verken hund eller katt selv, eller hest eller sau eller en søt, liten hetterotte for den saks skyld... , men har ingen problemer med å forstå at andre vil ha disse dyrene. Hi; du er veldig generell i listen din. Hunden vi hadde når jeg var liten var søt, luktet hunde-shampoo og røytet ikke et hårstrå. Det finnes mer enn 1 hunderase, sånn til orientering.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #19 Skrevet 24. november 2011 For meg er det helt uforståelig at man ikke liker hunder, katter eller noe annet dyr. Vi er forskjellige. Beskrivelsen din av hunder hi, stemmer dårlig med min oppfattelse av hunder flest.
ConsuelaBananaHammock Skrevet 24. november 2011 #20 Skrevet 24. november 2011 Du har tydligvis ikke møtt min hund da Han er luktfri, røyter ikke, tigger ikke og bråker heller ikke. Om ikke han skal leke og blir vel overivrig Han gir ikke ett knyst fra seg om det kommer noen inn, ringer på eller hører nabohunden bjeffe. Han er perfekt
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #21 Skrevet 24. november 2011 Man skal ikke skue hunden på hårene, HI. Min hund er helt motsatt av det du beskriver. Har du hatt hund selv?
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #22 Skrevet 24. november 2011 Jeg synes selv hunder er flotte dyr, de aller fleste er vakre og snille - og de som ikke er det er ikke hundens egen feil men eieren. Jeg skjønner godt at folk vil ha hund som kjæledyr, og skulle gjerne hatt det selv - men man blir så bundet av hunder, og jeg har ikke den tiden som trengs for å gi hunden det den trenger.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #23 Skrevet 24. november 2011 Alle de jeg kjenner som ikke liker dyr har alle manglet empati.. Så jeg synes dette innlegget sier veldig mye om deg, HI.,
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #24 Skrevet 24. november 2011 Enig med deg HI. Do not like dogs!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå