Gå til innhold

Abortdebatten på VG nett i dag...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal si tusen takk til kjerringer og gubber som gir meg dårlig samvittighet og sier at ALT i livet går, folk får masse fysisk og psykisk hjelp med alt osv osv. Skulle hatt termin om 1 uke, og sliter fortsatt etter aborten. Vet at det er frivillig for meg å lese, men blir fortsatt rystet av holdninger til enkelte.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er en debatt som aldri blir ferdig..jeg skulle hatt termin i desember, men jeg plages ikke med det, fordi jeg vet jeg tok rett valg.

Er enig med deg i at det er en del holdninger der ute som ikke henger helt på greip.

Skrevet

Oj, ser jeg har formulert meg klønete her! Altså, mente ikke at jeg tok rett valg og ikke du! Men folk reagerer forskjellige, og at du sliter med det er helt greit. Ditt valg, din reaksjon, din sak :) ikke la andre få deg til å tenke annerledes!

NN 12.06

Skrevet

Jeg tok feil valg for meg. Men jeg ble ikke støttet av noen, og visste at jeg ikke ville få noe avlastning med det nye barnet (har flere barn fra før med en og samme far som jeg var gift med, men som ikke har avlastet meg noe med barna etter skilsmissen). Far til det nye barnet som ble til på riktig anvendt prevensjon, sa at han skulle fraskrive seg barnet med en gang det er født, og aldri se verken meg eller barnet igjen.

Har verken familie, venner eller noe her, så det hadde ikke gått. Hadde beholdt barnet hvis EN eneste person sa at han/hun ville støtte meg 100%, for jeg ville gjerne beholde.

HI

Skrevet

Uff, så leit :( Er ikke sånn det skal være. Jeg blir så sint når jeg leser om menn som sier sånt, det er så himla feigt!

Stor klem til deg!

12.06

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...