Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #1 Skrevet 24. november 2011 For noen uker siden fikk vi litt klær til babyen fra noen bekjente av oss. Det var vel et par vinterluer og noen ullsokker. Jeg takket pent... Vel hjemme kikker jeg på klærne. De er veldig godt brukt/oppbrukt, og i relativt dårlig stand. I tillegg stinker de røyk. ....så jeg vasker klærne. Men de stinker røyk enda, og setter røyklukt på alt det er i kontakt med. Og selv om de hadde vært fri for røyk lukt, er de jo veldig godt brukt. Er det veldig dårlig gjort av meg å kaste klærne? Vi har en masse arvetøy fra storesøsknene til babyen, og jeg vet at jeg ikke kommer til å bruke det. Tror neppe noen andre vil ha det heller... Og om jeg gir det til en bruktbutikk risikerer jeg jo at de som ga oss det finner det igjen. Hva ville dere gjort?
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #3 Skrevet 24. november 2011 Man bruker å kaste søppel. Ut fra det du skriver, er dette nettopp søppel. Da skal det i søppeldunken.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #4 Skrevet 24. november 2011 Kast det! Høflighet er ikke viktigere enn helsen til barnet. KAST
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #5 Skrevet 24. november 2011 Ja, dette er virkelig søppel, selv om de prøvde å være snille...:/ Da går det rett i søpla, med dere dibberes velsignelse hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå