Gå til innhold

Hva vil dere tenke om meg når jeg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

har en barnevogn fra 50 tallet som jeg bruker. Og bare har den.

Det står en på loftet hos min svigermor og jeg syntes at den er fin. Det er en veldig stor bag så babyen kan bruke den lenge, god plass til voksipose når den tiden kommer. Den har gode fjøringer, tenker at det vil være behagelig for babyen.

Vi vurderer sterkt å ikke kjøpe vogn og ta i bruk denne. Den er fortsatt veldig fin. Vært behandlet fint.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis den er fullt kjørbar og uten mugg, så hadde jeg også brukt den. Men den må sjekkes nøye før den tas i bruk. Så fint at noen faktisk tar vare på gamle og fine ting!

Skrevet

Så heldig du er da som kan spare masse masse penger og samtidig få en flott vogn som du er fornøyd med :)

Husk å la vognen stå luftig noen mnd før den skal tas i bruk, regner med den har stått på loftet en stund?

Skrevet

Jeg hadde tenkt at du er griseheldig, og blitt skikkelig misunnelig, for det har jeg også lyst på!!:))

Skrevet

Vi har en sånn til vår sønn hos mormoren! Den er råtøff :D Original fra 1954. Råtøffe og nydelige!

Men vi bruker den mest til forsiktig bruk. Den er jo ikke noe særlig å gå tur med..

Sålenge du vasker den veldig godt, gnir antibac her og der og lar den luftes leenge, så går det bra. Men den er ikke noe særlig å bruke om vinter og i regn. Det blir helst en kosevogn

Skrevet

Da reiser jeg nok for å hente den snart med så artige tilbakemeldinger. Takk damer :)

Det er ingen mugg eller råte i den. Den lukter heller ikke "rart" selv om den har stått på loftet. Men er nok lurt som dere sier at den luftes. Skal selvsagt vaske den så godt jeg kan. Vognen er i skinn.

Hvor lenge tror dere jeg skal la den stå ute på lufting?

Gleder meg til å hente vognen nå!

HI

Skrevet

Er det en slik type:http://kosogkaos.files.wordpress.com/2010/05/dsc_61862.jpg

Skrevet

Jeg hadde gjort nøyaktig det samme! Bare skift ut madrassen i den :-)

Men dere trenger nok en nyere type sportsvogn etter hvert som lille vil sitte mer opp. Det positive er jo da at du ikke trenger å gjøre kompromisser i forhold til et spebarns behov og et større barns behov! Tenk lengde, så har du en vogn som kan brukes ut perioden med dagsoving.

Kom bare på en ting, hvor praktisk er den 50 talls vogna inn og ut av bil? Kanskje dere skulle hatt en liten trille til å smette bilstolen ned på for små handleturer? (quinny zapp xtra for eksempel)

Skrevet

Nei min er ikke lik den på linken. Den har større hjul, er i skinn men er lav som den på bilde.

Vi bor i gangavstand til alt og bruker nesten ikke bilen så det blir ikke noe problem. Pleier å gå dit vi skal.

Har en brio trille og en reisevogn hvor vi kan ta bilsetet på og legges flatt (kanskje en sånn quinny?) som vi skal få overta etterhvert.

hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...