Gå til innhold

Navn igjen - Elena eller Mathilde? u/t


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis hun er helt norsk ville jeg gått for Mathilde, hvis hun har litt latinablod i seg så hadde jeg gått for Elena

Skrevet

Mathilde er ikke så pent, hadde helt klart gått for Elena i ditt tilfelle.

Skrevet

Helt klart Matilde, det er mitt favorittnavn :)

 

 

Skrevet

hva med Melena? Nyyyydelig navn!!

Skrevet

Matilde (helst uten h) er et nydelig navn

Skrevet

Også måtte noen komme med drittslengning igjen... "veldig" artig, 11:55

 

Liker forresten Mathilde best, men Elena var heller ikke så verst.

Skrevet

Til anonym 11:55:

 

Vet du hva melena betyr på medisinsk fagspråk...? Det betyr svart tjæreaktig avføring som kommer av blødninger i øvre del av mage-/tarmsystemet...

 

Hehe, derfor kunne jeg aldri tenkt meg å kalle datteren min for det! Men om man ikke kan noe medisinsk språk, er det kanskje et fint navn... Hadde kanskje heller gått for Milena da:)

Skrevet

Familiens onde stemor Elena fra Romania har jeg dårlige assosiasjoner til, så ville valgt Mathilde;)

Skrevet

Selvfølgelig visste 11:55 dette, derfor hun skrev "nyyydelig" navn. For å slenge dritt i en saklig diskusjon

Skrevet

Mathilde, nydelig navn som jeg hadde på mine navnelister. :)

Skrevet

Matilde syns jeg er kjempefint. Ville datteren min skulle hete det, men så nektet pappaen:-(

Skrevet

12.06, slenge dritt?? Det er jo et fint "navn"! Må da være lov til å se om man kan lure noen til å kalle ungen sin Melena!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...