Gå til innhold

Blir jeg lurt av barnefaren?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg venter barn med min tidligere samboer/forloved. Forholdet vårt tok en "ny" vending da vi fant ut at jeg var gravid. Lang historie forkortet; Han var ikke klar for barn, jeg klarte ikke å ta abort, han ble iskald mot meg og mot det kommende barnet. Han oppførte seg så ille at jeg måtte pakke sammen og dra uten at jeg visste hvor jeg skulle bo eller noe. Det gikk omtrent en måned hvor vi ikke hadde noe kontakt, hvor han begynte å kontakte en "tidligere venninne", ei jente som har vært ganske ufin mot meg i løpet av forholdet til meg og BF. Da det kom ut at han hadde tatt kontakt med henne, kontaktet han meg med en gang og sa at han absolutt ikke var interessert og kuttet kontakt med denne jenta samme dag.

Nå møtes jeg og BF av og til, han har sagt ja til å jobbe med seg selv og at vi skal få til familievernskontor sammen. Likevel skjønner jeg ikke hvor jeg har han. Når vi møtes oppfører vi oss som kjærester (holder rundt hverandre mens vi ser film, ligger sammen og snakker sammen om alt). Men når jeg spør han om han ser for seg at vi blir sammen til syvende og sist, svarer han at han bare vil være venner..

Jeg føler at vi ikke har satt noe "felles mål" med hva vi vil, og hvis det hele ender med at vi bare skal være venner synes jeg det blir for dumt å skulle oppføre seg som kjærester nå, og jeg lurer på om han bare utnytter han meg for å "ha noen der? Evt. at han prøver å holde fast på meg til en viss grad fordi jeg ikke skal treffe noen andre etterhvert..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det virker jo som om han holder deg på gress, og siden han ikke vil være i forhold med deg så er det jo bare og kutte ut sexen med han.Bare si du ikke har sex med venner og velger og vente til du er i forhold igjen.

Skrevet

Han lurer deg jo ikke; han er jo helt ærlig på at han bare vil dere skal være venner.

At dere kan prate om alt og holder rundt hverandre når dere ser er film gjør dere ikke mer kjærester.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...