Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #1 Skrevet 24. november 2011 mannen tror halsbrann er "litt svie i halsen"... Jeg holdt på å fly på han i sted når han sa det... ;-).. Det er bare helt forjævlig!!! Får nesten ikke puste, og føler nesten at jeg får hjerteinfarkt eller noe sånt!! Ingenting hjelper joooo... Uhuhu ((
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #2 Skrevet 24. november 2011 Du skal herved få sympatiiiiii i lange baner av meg. Det er grisevondt!! God bedring til deg, og god natt:)
☆:*´¨`**´¨`*:☆ Skrevet 24. november 2011 #3 Skrevet 24. november 2011 Drikk melk! Det var jeg avhangig av da jeg var gravid =) Hjelper veldig fort også!
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #4 Skrevet 24. november 2011 Takk for tips, men jeg synes melk bare hjelper i øyeblikket, men så blir det nesten verre etterpå.... Har prøvd det meste... Medikamenter fra apoteket; gaviscon, link, samarin, hjelper også litt, men bare litt, og bare en stund.... Holder meg pr. tiden unna alt med kullsyre, sjokolade, alle bakevarer (gjærbakst er drepen)... spiser for det meste knekkebrød med agurk... men, MÅ jo nesten spise andre ting også... Hvilken erfaring har dere mtp hvilke matvarer det er lurt å holde seg unna? Hva reagerte dere på?
Gjest irismor Skrevet 24. november 2011 #5 Skrevet 24. november 2011 Mandler hjelper mot halsbrann. Knask mandler. Juice Brus Taco Sterk mat Er noe av det jeg styrer unna.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #6 Skrevet 24. november 2011 Er du veldig plaget slik at det går ut over nattesøvnen er det eneste som hjelper å ta Pepciduo og tilsvarende langtidsvirkende mefisin. De er egentlig ikke helt godkjent for gravide men jeg spurte min lege og han gikk god for de. Alternativet for meg hadde vært sovemedisin siden jeg var så plaget. Har gått gjennom 4 graviditeter og kun den siste fikk jeg sove de siste 4 mnd. Lykke til:-)
Gjest irismor Skrevet 24. november 2011 #7 Skrevet 24. november 2011 Pepciduo er ikke i salg lenger, problemer i produksjonen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå