Gå til innhold

Tør ikke legge meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sliter med å SVELGE!!! Mitt eget spytt og "luft" om dere skjønner. Våkna istad og hev etter pusten. Er helt alene med lillejenta min her også ( alenemor) Skikkelig bekymra :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Angstanfall? Jeg får svelgeproblemer når jeg har det.

Ellers? Er du forkjølet? Noe annet?

Skrevet

Og jo mer du tenker på det, jo mer bevisst blir du, og dermed vanskeligere.

Sett på en film eller noe, og prøv å ikke tenk på det.

Skrevet

ikke angst nei.. har vedvart en stund nå, men var bra noen dager. får vel se litt på tv. Kjennes ut som jeg er kjempetørr bak i halsen! selv om jeg drikker masse vann..

Skrevet

Er nok en halsinfeksjon. Går mye av det nå. Du har ikke noe drops eller noe?

Skrevet

vann væter jo egentlig ikke mer enn kun i øyeblikket. Har du forsøkt varm melk med honning f.eks?. det smører halsen bedre. Legg deg på magen eller på siden (ikke på ryggen)... Det går nok bra skal du se:-)

God bedring

Skrevet

Har ingenting av det nei! :( fikk bare så panikk når jeg omtrent hyperventilerte i senga istad..

Skrevet

Er du tett i nesen? For om du er det blir det jo sånn at man puster med munnen, og da tørker på en måte halsen ut. (og da sugler jeg i tillegg :P ).

Så om du er tett i nesa vil jeg prøve å behandle det også.

Skrevet

Man kan fint ha en virusinfeksjon i halsen som man ikke nødvendigvis merker om dagen. Er det vondt å svelge?

Skrevet

Ikke vondt, men sliter med å svelge. Maten setter seg nesten fast om jeg ikke spiser i bittesmå doser.. skal ta en tur til lege snarest.

Skrevet

Høres ut som halsinfeksjon, evt. hovne mandler.

Går bra :) Ring legen imorgen tidlig du. Og ikke vær redd for å legge deg. Du trenger søvn, vet du :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...