Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #1 Skrevet 23. november 2011 Sliter med å SVELGE!!! Mitt eget spytt og "luft" om dere skjønner. Våkna istad og hev etter pusten. Er helt alene med lillejenta min her også ( alenemor) Skikkelig bekymra
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #2 Skrevet 23. november 2011 Angstanfall? Jeg får svelgeproblemer når jeg har det. Ellers? Er du forkjølet? Noe annet?
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #3 Skrevet 23. november 2011 Og jo mer du tenker på det, jo mer bevisst blir du, og dermed vanskeligere. Sett på en film eller noe, og prøv å ikke tenk på det.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #4 Skrevet 23. november 2011 ikke angst nei.. har vedvart en stund nå, men var bra noen dager. får vel se litt på tv. Kjennes ut som jeg er kjempetørr bak i halsen! selv om jeg drikker masse vann..
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #5 Skrevet 23. november 2011 Er nok en halsinfeksjon. Går mye av det nå. Du har ikke noe drops eller noe?
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #6 Skrevet 23. november 2011 vann væter jo egentlig ikke mer enn kun i øyeblikket. Har du forsøkt varm melk med honning f.eks?. det smører halsen bedre. Legg deg på magen eller på siden (ikke på ryggen)... Det går nok bra skal du se:-) God bedring
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #7 Skrevet 23. november 2011 Har ingenting av det nei! fikk bare så panikk når jeg omtrent hyperventilerte i senga istad..
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #8 Skrevet 23. november 2011 Er du tett i nesen? For om du er det blir det jo sånn at man puster med munnen, og da tørker på en måte halsen ut. (og da sugler jeg i tillegg ). Så om du er tett i nesa vil jeg prøve å behandle det også.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #9 Skrevet 23. november 2011 Man kan fint ha en virusinfeksjon i halsen som man ikke nødvendigvis merker om dagen. Er det vondt å svelge?
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #10 Skrevet 24. november 2011 Ikke vondt, men sliter med å svelge. Maten setter seg nesten fast om jeg ikke spiser i bittesmå doser.. skal ta en tur til lege snarest.
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #11 Skrevet 24. november 2011 Høres ut som halsinfeksjon, evt. hovne mandler. Går bra Ring legen imorgen tidlig du. Og ikke vær redd for å legge deg. Du trenger søvn, vet du
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå