Gå til innhold

Ungen er våken om natten og sover om dagen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

7 mnd gammel. Hvordan skal jeg få snudd døgnet hennes??????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vekke om dagen... underhold, hold henne våken osv...

Skrevet

Har prøvd, men da sovner hun kanskje 21-22 og våkner igjen 00.00 ferdig uthvilt...

Skrevet

hvis hun ikke har sovet mye iløpet av dagen vil hun vel ikke være ferdig uthvilt kl 00.00... Uansett kan du jo i en overgangsfase legge deg inn hos henne på madrass ved siden av sprinkelsengen f.eks, synge og insistere på at det er midt på natten. .. Vet ikke om hun ammer om natten, men hvis ikke gir du vann og stryker over håret, hvisker at det er midt på natten... Slik holdt vi på ganske lenge med vår lille... Inntil det virket som han skjønte tegningen :-).. Men, den største jobben ble gjort på dagtid. Det var en stund vi ikke kunne kjøre noe sted f.eks, for da sovnet hans om en strek. Jeg la opp til to dupper iløpet av dagen.. en i titiden om formiddagen, og en i ett-tiden... Så måtte han holdes våken og underholdes til han segnet om i sju-åtte-tiden... det tok litt tid å få snudd det altså, men sakte men sikkert gikk det seg til...

Skrevet

Takk for utfyllende svar! Vi hadde en perfekt hverdag helt til hun ble syk.. Da fallt hun helt ut av rytmen. Men hun blir jo skikkelig forbanna om jeg prøver å holde henne våken på dagen og i tillegg er jo vi stuptrøtte som er våken til 3 om natten. Min mann begynner på jobb 7.. Hehe. Men vi får prøve da, å ikke la henne sove så mye..

Skrevet

Er det noe eller noen hun synes er spesielt spennende og morsomt? kanskje dere kunne dra på besøk til noen, avtale felleslunsj eller noe med venner med barn... Faren er jo at hun er fryktelig sutrete da..;-).. men, dersom det er noen du kjenner godt/er trygg på kan dette være en ide. Min lille lot seg ihvertfall avlede endel av en eldre fetter i perioden vi drev og snudde døgnet. Han var fascinert av alt fetteren foretok seg. Samtidig passet jeg på å fore han med mye deilig mat.. he he.... slik at blodsukkeret holdt seg stabilt høyt.. Pøste på med saft også hvis han så sløv ut i øynene... Så, hard jobbing var det... he he... men absolutt verdt det altså!

Skrevet

Hehe, ja noe må vi gjøre... Får invitere noen hit på lunsj som kan underholde :P Hvis hun sovner nå så er det ny rekord hvertfall :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...