Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #1 Skrevet 23. november 2011 Hvordan var det med gråting om natten egentlig? Våknet eldstemann også?... Jeg bare tenker så mye på det.. Kommer til å bli endel alene med barna, og lurer på om jeg kommer til å ha en hylende baby i armene og en sutrete trøtt toåring i buksebenet de fleste netter.... Håper jo han greier å sove gjennom, men ser det ikke for meg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå