Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #1 Skrevet 23. november 2011 Er i uke 32 nå og begynner for alvor å grue meg... Er ganske så overvektig og er så redd for komplikasjoner under fødselen pga dette Forrige fødsel endte i hastekeisersnitt. Lite hjertesukk bare...
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #2 Skrevet 23. november 2011 Da er vi to.. Er i uke 33 og gruer meg masse. Er tjukk men vet ikke om jeg er så tjukk at det skal være noe ekstremt problem. Men sist så fikk jeg svangerskapsforgiftning, ble satt i gang, fikk epidural og det dryppet for å holde på rier, så ble hjertelyden til babyen borte, og da ble det keisersnitt ja. Har så lyst til å føde normalt, men redd jeg ikke skal takle smerten og er kjempe redd for epidural igjen.... Kan man få likegladspøyter?? Livredd for å få panikkangst også..
Anonym bruker Skrevet 23. november 2011 #3 Skrevet 23. november 2011 Det viser seg at de som gruer for fødsel generelt kommer lettere gjennom det, enn de som tenker at de skal ta det på strak arm! Gruingen din er på en måte en forberedelse... Jeg tenker at det er helt naturlig å grue for fødsel.. det skulle da vel egentlig bare mangle? Jeg grudde meg utrolig til første fødsel, men det gikk så fint! Var jo vondt, og jeg fikk epidural veldig sent... Men, som alle andre sier, det er så kort tid, og det er så verdt det Nå, andre gang, gruer jeg meg mye mindre...
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #4 Skrevet 24. november 2011 Sjukehusa skriker om gravid og fedme men du blir lakt i samme bås som slanke og gravid. Får ikkje låv og føde på det sjukehusa jeg vil, Pga BMI men får 0 spesial oppfølging. Korfor skriker dei om den BMI når du blir behandla på samme som slank og gravid ?
Anonym bruker Skrevet 24. november 2011 #5 Skrevet 24. november 2011 Men hvor tjukk er for tjukk. Du har skrevet om dette flere ganger. Hvor mye veier du?? Ingen leger eller JM har nevnt noe for meg at vekten min skla bli ett problem under fødsel, men hvor går grensen da? Hadde det vært ett problem hadde de vel sagt det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå